Ik zoek een?
In oktober verwachten we ons eerste kind en ik ben nu op zoek naar een IP-Camera of Smart Babyfoon.
Het belangrijkste is uiteraard geluid maar ook beelden willen we graag kunnen zien.
Daarnaast is nightvision ook een belangrijk punt.
Wat is je budget?
Maximaal 200 euro, al denk ik dat de oplossing wel een stuk goedkoper kan.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb al twee apparaten die ik hiervoor zou (moeten) kunnen inzetten:
Wanneer er geluid of beeld gedetecteerd wordt, zou dit automatisch afgespeeld moeten worden op:
pricewatch: Lenovo Smart Display (10'')
En daarnaast moet ook het geluid nog afgespeeld worden op:
pricewatch: Google Home Mini Wit
Extra opties zoals slaapliedjes afspelen, vieze luierdetectie etc. zijn allemaal optioneel.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al verschillende camera's gevonden die zowel beweging als geluiddetectie hebben, maar in geen enkel geval kan ik vinden of beeld/geluid dan automatisch wordt afgespeeld via Lenovo Smart Display en Google Home mini.
Van onderstaande heb ik al gevonden dat ze ondersteund worden voor Google Home Hub, maar onduidelijk of ze voornamelijk geluid automatisch afspelen:
In oktober verwachten we ons eerste kind en ik ben nu op zoek naar een IP-Camera of Smart Babyfoon.
Het belangrijkste is uiteraard geluid maar ook beelden willen we graag kunnen zien.
Daarnaast is nightvision ook een belangrijk punt.
Wat is je budget?
Maximaal 200 euro, al denk ik dat de oplossing wel een stuk goedkoper kan.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb al twee apparaten die ik hiervoor zou (moeten) kunnen inzetten:
Wanneer er geluid of beeld gedetecteerd wordt, zou dit automatisch afgespeeld moeten worden op:
pricewatch: Lenovo Smart Display (10'')
En daarnaast moet ook het geluid nog afgespeeld worden op:
pricewatch: Google Home Mini Wit
Extra opties zoals slaapliedjes afspelen, vieze luierdetectie etc. zijn allemaal optioneel.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al verschillende camera's gevonden die zowel beweging als geluiddetectie hebben, maar in geen enkel geval kan ik vinden of beeld/geluid dan automatisch wordt afgespeeld via Lenovo Smart Display en Google Home mini.
Van onderstaande heb ik al gevonden dat ze ondersteund worden voor Google Home Hub, maar onduidelijk of ze voornamelijk geluid automatisch afspelen: