Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe laptop - 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Bram Vorstenbos
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 12-06-2020
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, omdat mijn huidige laptop (MacBook Air 2013) te langzaam is en ik graag weer een windows laptop wil ipv een MacBook.

Wat ga je met je laptop doen?
Studie (voornamelijk Excel), Film/Series kijken en wat gamen (Football Manager).
HDMI aansluiting is een must (heeft mijn huidige Mac Air niet...) zodat ik de laptop ook op de TV kan aansluiten.

Wat is je budget?
900 - 1400 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal alleen thuis (op de bank, op schoot) gebruikt worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- geen "gaming" uiterlijk
- 14 of 15 inch

Zag zelf deze laptop bij bol.com voorbij komen, maar ben wat huiverig door de review omtrent oververhitting:
https://www.bol.com/nl/p/...9Lsg_0_35.38.ProductTitle

Alle reacties

• Cinemaskoop
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:29
Wat vind je gaming uiterlijk?

Vind je de Lenovo Ideapad Gaming 3 en Legion bijvoorbeeld Gaming uiterlijk?

ik vind dat persoonlijk wel meevallen.

Deze hebben iig een goede koeling, de Legions helemaal

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14:56

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik lurk even mee. Heeft de ideapad gaming ook goede koeling? i.c.m. een gtx1650 ti ofzo?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True