Nieuwe PC, oude Events

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemalicious
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-06-2020
Ik heb vandaag een nieuwe PC binnen gekregen van een gerenommeerde Nederlandse retailer. In de Windows Event Viewer zie ik een lange lijst van events van maanden terug maar op een paar hele specifieke datums. Is dit een 2e handsje of is er een andere verklaring? Bijv komen die events op mijn systeem via installatie van een harddisk image?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:05

De Nelis

en anders maar niet...

Op dergelijke machines zit een fabrieksimage met het besturingssysteem en eventuele bijgeleverde programma's. Deze zijn voor geïnstalleerd en hebben dus al een log staan. Zo kan het dus dat er oude events in staan.

Niets om je zorgen om te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door De Nelis op 10-06-2020 14:41 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat dit met aankoopadvies te maken heeft is me niet helemaal duidelijk. Schopje naar WOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik kocht recent een nieuwe PC, en heb de voor-geïnstalleerde Windows alleen gebruikt om een nieuwe USB-stick voor een verse installatie te maken. Gewoon om van allerlei rotzooi af te zijn

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:42
Dat wilt vooral zeggen dat de pc al lang op de plank van de winkel ligt en niet verkocht werd :p .
Wat is de oudste event? Als dat van haar terug of eerder is zou ik me eerder zorgen maken hoe het komt dat deze pc zo lang niet verkocht is geraakt.