ADSL VPN-verbinding als service

Pagina: 1
Acties:

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Is dit mogelijk? Mijn server loop op W2K adv. server met een adsl-verbinding van xs4all.

Wanneer ik niet inlog op mijn server, worden een aantal services gestart, kan ik een vpn-verbinding ook als service laten starten!

Gewoon 4 fun!

Verder gebruik ik terminal services en hiermee log ik normaal in op de adsl-verbinding indien mijn server gereboot is!

Dit moet dus veranderen, maar hoe? W2K server kan niet aotumatisch inloggen, je moet altijd een user en pas opgeven!

al vast bedankt mannen!

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 16:41 schreef vries335 het volgende:
Is dit mogelijk? Mijn server loop op W2K adv. server met een adsl-verbinding van xs4all.

Wanneer ik niet inlog op mijn server, worden een aantal services gestart, kan ik een vpn-verbinding ook als service laten starten!

Gewoon 4 fun!

Verder gebruik ik terminal services en hiermee log ik normaal in op de adsl-verbinding indien mijn server gereboot is!

Dit moet dus veranderen, maar hoe? W2K server kan niet aotumatisch inloggen, je moet altijd een user en pas opgeven!

al vast bedankt mannen!
Gewoon je Alcatel tweaken, zie andere thread

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Check mijn topic anders gewoon even, is niet als service, maar als script bij het opstarten.