Gegroet. Ik kan in mijn 3310 maar 7 smsjes opslaan en dan begint er linksboven dat irritante envelopje te knipperen. Als ik er dan een smsje uitgooi is dat over. Ook kan ik dan geen smsjes meer ontvangen. M'n broertje heeft dezelfde tel en hetzelfde prob. Help?
Dat ligt aan de sim-kaart van KPN waar blijkbaar maar 7 sms-jes in opgeslagen kunnen worden. Ik hoor ook van mensen met andere telefoons over dit en ik heb zelf een 3210 met Ben en kan er een stuk of 15 dacht ik opslaan...
GRRRRRRRRRRRRRRR en ik maar denken dat het aan de telefoon lag.... Vrd*mm*!!! Nou ja, dan maar alles meteen wissen.
Is er verders echt niks aan te doen dan?
Is er verders echt niks aan te doen dan?
Verwijderd
Nee er is verder niets aan te doen en het is dus ook niet zo dat je de enige bent.
Alleen ontvang ik nooit zoveel sms'jes tegelijk
Alleen ontvang ik nooit zoveel sms'jes tegelijk
Verwijderd
heb er ook last van is zwaar irri om maar 7 smsjes te kunnen saven maar daarvoor heb je wel bereik + kwaliteit met kpn
Verwijderd
ligt idd aan de simkaart. Met mijn oude KPN-SIM kon ik ook maar 7 sms'jes opslaag, maar met mn nieuwe 25 
Nieuwe sim in oude telefoon -> ook 25 sms'jes.
Nieuwe sim in oude telefoon -> ook 25 sms'jes.
Op mijn Libertel simkaart van alweer 1 jaar oud kunnen 20 SMS berichten worden opgeslagen. En ik vond al dat _ik_ zo weinig berichten kon opslaan...
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Telfort Abbo met een 8210 en ik kan er nog maar 19 ofzo opslaan
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Nog maar van de hoeveel???Op woensdag 08 augustus 2001 07:29 schreef ALH het volgende:
Telfort Abbo met een 8210 en ik kan er nog maar 19 ofzo opslaan
Ik kon op me oude Maxon heerlijk 20, en op me Panasonic GD52 nu ook 20.... (libtel en ben).. just love it :D:D:D:D
Je kunt ook zorgen dat je tel de smsjes in je telefoon zelf opslaat. Het gaat dan sneller en je kunt er als het goed is 99 opslaan.
ik weet niet precies hoe, dus als iemand dat ken vertellen... graag!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:24
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gaan we opscheppen over hoeveel smsjes we kunnen opslaan. Zit op de 124 (dutchtone)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:24
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[topic=200581]Op woensdag 08 augustus 2001 13:10 schreef daFubar het volgende:
Je kunt ook zorgen dat je tel de smsjes in je telefoon zelf opslaat. Het gaat dan sneller en je kunt er als het goed is 99 opslaan.
Hehe, is goedOp woensdag 08 augustus 2001 13:29 schreef justin01 het volgende:
Gaan we opscheppen over hoeveel smsjes we kunnen opslaan. Zit op de 124 (dutchtone)
175 in telefoon, en 20 op sim
Telfort 180 met 6210
Op woensdag 08 augustus 2001 14:02 schreef Hazzz-E het volgende:
[..]
Hehe, is goed
175 in telefoon, en 20 op sim
Telfort 180 met 6210
en heeeeeeeeeeel veel namen+adressen+telnrs+email-adressen
Dat heb je als je een wat zakelijkere telefoon koopt...
Die 3310's en 3210's zijn meer een beetje "toys"
Pagina: 1