Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe moet ik dit lezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.390 views

• hotabibber
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 02-05 06:40
Mogelijk bent u niet op de hoogte dat de firma Android de werking met NFC heeft stopgezet voor Android 10 en lager … misschien dat u hen verzoekt om dit te herstellen op uw telefoon zodat u de sensor weer kunt scannen.

Ik lees hieruit dat Android (Google) de werking van NFC heeft stop gezet voor alle Android telefoons? Of moet ik dit anders lezen?

Volgens mij is het complete onzin is wat hierboven staat. Maar wil graag weten of jullie het zelfde lezen uit de eerste alinea als ik hieruit lees.

Indien gewenst zet ik het hele verhaal hier neer.

Het probleem draait om een app die NFC nodig heeft. Mijn telefoon heeft het niet.

[Voor 7% gewijzigd door hotabibber op 10-06-2020 13:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:21
Waar lees je dit?

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• hotabibber
Krijg ik in een mail van een bedrijf toegestuurd. Maar volgens mij is die hele mail complete onzin.

Maar heb hoog oplopende ruzie met dit bedrijf over de service van hun.

[Voor 55% gewijzigd door hotabibber op 10-06-2020 13:18]

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:40
Ik denk dat het om Android Beam gaat.

[Voor 56% gewijzigd door jeroen3 op 10-06-2020 13:19]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Catch22
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:17:
Krijg ik in een mail van een bedrijf toegestuurd.
ik vind het nogal shady en het klopt ook niet

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Wat is de exacte afzender van de mail? ;)
En ken je dat bedrijf (en de afzender)?

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Dus je maakt je druk om het vermeend stopzetten van ondersteuning van NFC, maar je telefoon heeft geen NFC :?

• hotabibber
Ik zal het eventjes toch maar verder uitleggen.

Het betreft hier Freestyle Libre.

Dit is een sensor die je plakt op je arm die met een reader uitgelezen kan worden en eventueel met een App uitgelezen kan worden.

Dit is voor de suikerwaarde meting.

Je krijgt 1 reader geleverd en de rest moet je dus doen met de App op de telefoon. Alleen die app vereist NFC. Dat heeft mijn moderne telefoon helaas niet.

Vraag dan om meerdere readers te kunnen bestellen doen ze heel moeilijk over. Maar met 1 reader is het veel te link om zo je suikerwaarde te kunnen meten. Of hij gaat stuk, of je verliest hem, vergeet hem of wat dan ook. Dan kan je daarna niet meer je suikerwaarde meten.

Die NFC ondersteuning wordt niet vermeld, krijg je pas later te horen.

Het komt er op neer dat hun zeggen dat ik een andere telefoon moet kopen die het wel ondersteund. Maar later zeggen ze dus dat Android de ondersteuning van NFC stop zet.

Ze spreken zich zelf giga tegen.

Wil best een andere telefoon kopen met NFC ondersteuning maar kreeg nu dus dit mailtje toegestuurd.

[Voor 22% gewijzigd door hotabibber op 10-06-2020 13:23]

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:54

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lijkt mij een scam. Er bestaat niet zoiets als "de firma Android" en er is geen sprake van een stopzetting van NFC-support oid.

• hotabibber
Daar moest ik ook om lachen firma Android.

Scam is het niet, maar wie het stuurt heeft een IQ van een ezel.

Ik wilde alleen eventjes weten of Google inderdaad de ondersteuning op NFC stop zet.

Daar is gezien jullie reactie geen sprake van.

Bedrijf klets compleet uit hun nek dus.

[Voor 45% gewijzigd door hotabibber op 10-06-2020 13:25]

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:54

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ah ja, nevermind, ik denk dat ik het begrijp. Ik dacht dat je dit bericht zomaar ergens las in een ad of een email, vandaar ik (in combinatie met het taalgebruik) moest denken aan een scam.

Als ik het goed begrijp gaat het om een glucosesensor die kan worden uitgelezen met een speciaal apparaat, of met je telefoon. Dat gaat contactloos via NFC, dus als je dat met je telefoon wilt uitlezen, zal je telefoon uiteraard wel NFC moeten hebben.

Ik weet niet wat je ruzie met het bedrijf is, maar ik denk dat er een misverstand schuilt in dat ze niet hebben begrepen dat je telefoon geen NFC heeft. Wat wil jij nu precies van dit bedrijf?

• hotabibber
Compizfox,

Het is inderdaad precies zoals jij het beschrijft.

Bedrijf communiceert niet/ zeer slecht op hun website dat de telefoon NFC nodig heeft om dit te kunnen uitlezen.

Lijst van telefoons die werken met de app op hun website zijn alleen maar telefoons die als refurbished te koop zijn. Maar ook daar wordt NFC niet genoemd.

Ik heb hun heel duidelijk gemeld dat ik bij de installatie van de APP de melding krijg dat mijn telefoon niet compatibele is voor de APP.

Wat ik wil is extra readers bestellen met korting maar daar doen ze zeer moeilijk over. Die korting wil ik hebben i.v.m. hun zeer slechte communicatie omtrent NFC nodig hebben. Maar dit weigeren ze te doen. Nog sterker ze doen zo wie zo zeer moeilijk om extra readers te laten bestellen.

Nu met de laatste complete onzin e-mail heb ik er eigenlijk al helemaal geen behoefte aan om zo wie zo nog zaken met dit bedrijf te doen.

Heb al mail gestuurd naar mijn ziektekosten verzekering of hun nog wat kunnen betekenen in deze.

Manier van communiceren van dit bedrijf is zo slecht dat ik nu ook besloten heb om klacht neer te leggen bij de Nederlandse Zorg Autoriteiten.

Overweeg ook om mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen in deze zaak.

Als je het bedrijf belt krijg je eerst uitgebreide reclame te horen over de meter hoe simpel het is om het uit te lezen op je mobiele telefoon, maar wordt totaal niet gesproken dat de telefoon NFC nodig heeft wil het werken.

Misschien ook handig om de Reclame Code Commissie in te schakelen i.v.m. de zeer slechte communicatie over NFC.

Als ik nu al op deze manier geholpen wordt weet ik niet hoe de rest van de service is van dit bedrijf.

[Voor 7% gewijzigd door hotabibber op 10-06-2020 13:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12-06 19:49

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

...Maar... maar... óf ik snap het niet, óf er is helemaal geen probleem?

Jij wilt dat je telefoon gaat werken met die readers, maar dat gaat niet want je hebt geen NFC. Dan wil je extra readers (die niet werken met je telefoon, toch?) maar die willen ze je niet verkopen - en daarin zijn ze vrij. Dan wil je dat ze hun site updaten want daar staan alleen maar oude telefoons, maar dat vind je misleidend terwijl het volgens mij prima klopt wat daar staat. Vervolgens zeg je dat ze misleidende reclame maken omdat je telefoon NFC nodig heeft om te kunnen werken met die readers. Maar in reclame staan bijna nooit systeemeisen, en die staan wel netjes op hun site. En wat heeft je ziektekostenverzekering er mee te maken eigenlijk? Als die de boel vergoeden, ben jij toch helemaal geen klant bij dit bedrijf?

Dus: wat wíl je nou precies? Want tot nu toe klinkt het alsof dat bedrijf niks verkeerd doet hoor...

[Voor 8% gewijzigd door Icephase op 10-06-2020 13:53]

• Catch22
Wat ik lees is dat je de app niet kan downloaden uit de store omdat hij niet compatible is met jouw telefoon?

• Upbeat
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:19
Icephase schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:53:
...Maar... maar... óf ik snap het niet, óf er is helemaal geen probleem?

Jij wilt dat je telefoon gaat werken met die readers, maar dat gaat niet want je hebt geen NFC. Dan wil je extra readers (die niet werken met je telefoon, toch?) maar die willen ze je niet verkopen - en daarin zijn ze vrij. Dan wil je dat ze hun site updaten want daar staan alleen maar oude telefoons, maar dat vind je misleidend terwijl het volgens mij prima klopt wat daar staat. Vervolgens zeg je dat ze misleidende reclame maken omdat je telefoon NFC nodig heeft om te kunnen werken met die readers. Maar in reclame staan bijna nooit systeemeisen, en die staan wel netjes op hun site. En wat heeft je ziektekostenverzekering er mee te maken eigenlijk? Als die de boel vergoeden, ben jij toch helemaal geen klant bij dit bedrijf?

Dus: wat wíl je nou precies? Want tot nu toe klinkt het alsof dat bedrijf niks verkeerd doet hoor...
Hij wil de sensors uitlezen met zijn telefoon en app, niet de reader ;)

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:41:
Lijst van telefoons die werken met de app op hun website zijn alleen maar telefoons die als refurbished te koop zijn.
Dus... jouw foon staat daar niet tussen. Dus die is niet compatibel. Dus je wil... meer readers? 8)7

Ik snap er toch ook helemaal niks van hoor. Wat wil je nou eigenlijk?

Wat heeft al dan niet NFC compatibel te maken met jou al dan niet meerdere readers verkopen?

• Upbeat
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:19
Kheos schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:56:
[...]

Dus... jouw foon staat daar niet tussen. Dus die is niet compatibel. Dus je wil... meer readers? 8)7

Wat heeft al dan niet NFC compatibel te maken met jou al dan niet meerdere readers verkopen?
Er zijn sensors die je suikergehalte meten in je bloed, die kan je uitlezen met een reader. Maar hij krijgt van het bedrijf maar 1 reader. En het bedrijf geeft aan dat hij een telefoon met NFC en de app kan gebruiken als alternatief voor de reader.

• Kheos
  • Nu online
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:21:
Het komt er op neer dat hun zeggen dat ik een andere telefoon moet kopen die het wel ondersteund. Maar later zeggen ze dus dat Android de ondersteuning van NFC stop zet.

Ze spreken zich zelf giga tegen.
Is dat wel zo?

1) ze zeggen dat jouw foon geen NFC heeft en dus niet ondersteund wordt
2) ze raden aan om een andere foon te kopen die wel NFC heeft
3) ze zeggen dat het OS Android NFC niet / niet meer ondersteund

Waar spreken ze zichzelf dan tegen?

• hotabibber
Upbeat,

Klopt wat je zegt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Kheos schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:56:
[...]

Wat ik uit het wazige verhaal kan opmaken; hij wil korting.

• Kheos
  • Nu online
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:41:
Wat ik wil is extra readers bestellen met korting maar daar doen ze zeer moeilijk over. Die korting wil ik hebben i.v.m. hun zeer slechte communicatie omtrent NFC nodig hebben. Maar dit weigeren ze te doen. Nog sterker ze doen zo wie zo zeer moeilijk om extra readers te laten bestellen.
ja, dat snap ik wel eigenlijk.
Ik bedoel, je kunt korting vragen, maar ik zie ook geen reden dat dat bedrijf je die zou moeten toekennen

• hotabibber
Ze zeggen APP heeft NFC nodig.

Dan krijg je dus mail dat NFC niet meer ondersteund word door Android. Dan zal je zeggen dat geen enkele android telefoon meer werkt

• hotabibber
Kheos schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:02:
[...]

ja, dat snap ik wel eigenlijk.
Ik bedoel, je kunt korting vragen, maar ik zie ook geen reden dat dat bedrijf je die zou moeten toekennen
i.v.m. zeer slechte communicatie informatie voorziening.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lau-ie
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07:56
Aan de bewoording van de mail te lezen in je eerste post lijkt het er op dat de reacties van het bedrijf door Google Translate gegooid zijn. Wellicht snap je daarom de communicatie ook niet zo goed.

Welke telefoon heb je?

[Voor 7% gewijzigd door Lau-ie op 10-06-2020 14:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 11-06 23:31

• hotabibber
De leverancier van die sensors en readers staan 100 % achter mij, hun snappen de reacties ook niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Upbeat schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:59:
[...]

Er zijn sensors die je suikergehalte meten in je bloed, die kan je uitlezen met een reader. Maar hij krijgt van het bedrijf maar 1 reader. En het bedrijf geeft aan dat hij een telefoon met NFC en de app kan gebruiken als alternatief voor de reader.
En wat verwacht je dan nu van het bedrijf?

- Dat ze hun readers aanpassen zodat die meerdere sensoren ondersteunen? Gaat niet gebeuren
- Dat ze hun site aanpassen? Daar staat niks dat niet klopt
- Dat ze Google een brief schrijven dat Android wel NFC moet blijven ondersteunen? Gaat niks helpen en indien wel, heb jij nog steeds een telefoon zonder NVC
- Dat ze jou een gratis telefoon met NFC doen? Dream on...
- Dat ze jou readers verkopen? Succes daarmee, niemand is verplicht om jou iets te verkopen
- ???

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kheos
  • Nu online
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:02:
[...]

i.v.m. zeer slechte communicatie informatie voorziening.
met alle respect, maar daar ben jij nu toch ook niet geweldig in hoor.

dus jouw probleem is: ik wil korting, want slechte communicatie want niet duidelijk dat NFC nodig was.
Maar er is een lijst met ondersteunde foons en de jouw staat daar niet tussen.
Dus die is niet ondersteund, right? Waar ga ik hier de mist in?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kheos
  • Nu online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yoekel
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 04-06 23:14
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:03:
De leverancier van die sensors en readers staan 100 % achter mij, hun snappen de reacties ook niet.
Huh, net zeg je nog dat je hoogoplopende ruzie hebt?

Anyhow, reken er maar op dat die klantenservice ergens in Frankrijk zit, hun specialiteit is om die dingen bij jou bezorgd te krijgen en alles daaromheen communiceren ze inderdaad in een gebrekkige vertaling.

Wat jij hebt gekregen is een starterkit met daarin zo'n reader, dat is het enige wat je echt nodig hebt om je suikerwaarden te kunnen lezen. Daarnaast is de app die ze aanbieden op Android-telefoons een extra manier om de suikerwaarden uit te lezen.

Waarom zou je er meerdere willen? Je neemt toch ook niet voor de zekerheid meerdere telefoons voor als je er 1 vergeet?

Als je daadwerkelijk een keer de reader niet bij je hebt kun je altijd nog vingerprikken, dat deed je voorheen denk ik ook?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Icephase

Icephase

hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:03:
Welke reacties bedoel je nou dan? Want je hebt het toch steeds over dat de leverancier dingen verkeerd doet? Hoe kunnen die dan 100% achter je staan?

Ik nomineer dit topic bij deze voor "Vaag topic van het jaar"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yoekel
Heb je misschien hoogoplopende ruzie met het bedrijf wat jou de reader + sensors levert namens de zorgverzekeraar (sinds vorig jaar wordt dit vergoed)? Bijv. Mediq of Bosman?

Dan kan ik mij voorstellen dat zij vanuit de verzekeraar maar 1x zo'n reader mogen leveren.

Je kunt altijd zelf meer readers bijbestellen via de website https://www.freestylelibre.nl/, moet je alleen wel zelf betalen.

• hotabibber
Ik krijg mijn medische spullen geleverd via een leverancier. Dat is niet Freestyle Libre.

De leverancier staat achter mij vind de communicatie van Freestyle Libre ook niet juist naar mij toe en zeer vaag.

Maar voor ondersteuning/ extra bestellingen moet ik bij Freestyle Libre zijn.

Ik heb het bericht omtrent NFC nu gelezen in de handleiding maar staat zeer ver weg dus niet echt een duidelijke communicatie toe hierover. Het staat er wel dus (had het niet gezien) maar zeer ver weg.

En dat ze dan zo'n onzin mail sturen als laatste dat Firma Android NFC niet ondersteund zegt natuurlijk genoeg over hoe het bedrijf spreekt.

Hoofdkantoor is in Amerika. Ik communiceer met Hoofddorp.

Ik kan inderdaad nog steeds prikken, maar ben niet voor niets overgestapt naar dit systeem omdat het prikken bij mij steeds moeilijker gaat ik krijg steeds moeilijker bloed uit mijn vingers.

Ik zie nu ook op de website van FreeStyle Libre staan (niet alleen in handleiding dus) dat de telefoon NFC ondersteuning nodig heeft. kennelijk met mijn domme kop over heen gelezen.

Dit is dus duidelijk mijn fout.

Maar manier van communiceren en de onzin e-mail dat Firma Android stopt met ondersteuning NFC slaat nergens op. Dat ze zo moeilijk doen om zo wie zo extra readers aan mij te verkopen is ook raar.

Snap nu ook dat de korting niet helemaal reëel is die ik vroeg, maar ze hadden totaal anders moeten reageren.

Dit wordt dus extra readers bestellen, of een andere telefoon, moet ik nog over nadenken.

[Voor 55% gewijzigd door hotabibber op 10-06-2020 14:58]

• yoekel
Freestyle Libre is niet de fabrikant, dat is het product. De fabrikant is Abbott. Heb je met Abbott contact gehad? Of met de klantenservice van de distributeur achter de website van Freestyle Libre?

• Icephase

Icephase

En wat wil je nu van ons horen dan? Dat je maar een rechtszaak moet beginnen ofzo? Als Abott die dingen niet wil leveren, houd het toch al snel op denk ik zo...

Choose your battles wisely lijkt me voor jou wel een mooi adagium. Misschien heeft 'de leverancier' in dit verhaal nog een tip over waar je vergelijkbare sensors/readers kunt kopen?

• hotabibber
Met Abbott contact gehad zit in Hoofddorp.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kheos
  • Nu online
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:42:
Ik heb het bericht omtrent NFC nu gelezen in de handleiding maar staat zeer ver weg dus niet echt een duidelijke communicatie toe hierover. Het staat er wel dus (had het niet gezien) maar zeer ver weg.
Waar heb je het toch over?

1)ga naar de site https://www.myfreestyle.nl/
2)klik op "FreeStyle informatie"
3)Boem: daar staat de handleiding waar duidelijk instaat dat je NFC nodig hebt

het staat ook bij de veelgestelde vragen:
https://www.myfreestyle.n...e/veelgestelde-vragen#a20
https://www.myfreestyle.n...e/veelgestelde-vragen#a22

echt waar, wat wil je nu nog meer?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yoekel
Sorry ik had je laatste wijziging niet gezien. OK, wel met Hoofddorp gecommuniceerd. Nou goed, daar zit ook maar een klein marketingteam wat niet bepaald de technische specificaties van Android of NFC kent, dus dat is dan inderdaad een bericht geweest wat nergens op slaat. Ik zou voor nu maar het volgende concluderen. Je hebt geen telefoon met NFC, dat uitlezen met je telefoon gaat niet lukken, en extra readers kun je zelf bijbestellen omdat de verzekeraar je die toch niet gaat vergoeden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06:09
Kheos schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:00:
[...]

Waar heb je het toch over?

1)ga naar de site https://www.myfreestyle.nl/
2)klik op "FreeStyle informatie"
3)Boem: daar staat de handleiding waar duidelijk instaat dat je NFC nodig hebt

het staat ook bij de veelgestelde vragen:
https://www.myfreestyle.n...e/veelgestelde-vragen#a20
https://www.myfreestyle.n...e/veelgestelde-vragen#a22

echt waar, wat wil je nu nog meer?
Precies dit dus.. dit is weer een gevalletje "even zelf onderzoek doen en je inlezen op wat je gaat gebruiken". Zeker in medische situaties een verplichting zou je denken.

Een bedrijf is je nooit verplicht korting te geven.

Overigens als ik ga naar:

https://www.myfreestyle.n...ten/applicaties/librelink

zie ik groot een knop "telefoon compatibility guide". Daar op klikken geeft netjes een lijst met alle ondersteunde toestellen, OS etc.

Dus zo ver weg was het helemaal niet.

https://freestyleserver.c...RT39109-001_rev-J-Web.pdf

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Kheos
  • Nu online
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:42:
Dat ze zo moeilijk doen om zo wie zo extra readers aan mij te verkopen is ook raar.

Snap nu ook dat de korting niet helemaal reëel is die ik vroeg, maar ze hadden totaal anders moeten reageren.
wel, ze doen moeilijk... want je vraagt korting omdat jij niet had gelezen wat er duidelijk op hun website staat. 8)7
Ik denk dat er dan veel bedrijven moeilijk zouden doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yoekel
Ik bedenk me trouwens nog dat ik niet eens zeker weet of het wel gaat lukken om meerdere readers tegelijk in gebruik te hebben.

Volgens mij zijn de reader en de sensor gekoppeld aan elkaar tijdens de twee weken dat je zo'n sensor gebruikt, als je de sensor met de reader in gebruik neemt heb je ook altijd nog maar een uur om ook je mobiele telefoon er aan te koppelen. Daarna kan dat al niet meer.

Maar ik weet niet hoe het zit met meerdere readers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 11-06 23:31
Denk dat het nu wel duidelijk is dat dit een gevalletje 'niet goed gelezen' is.
Verder hebben we ook geconcludeerd dat de opmerking over 'firma Android' die NFC niet meer gaat ondersteunen ook niet waar is.

Oftewel, geen reden om daar nog over door te gaan.

Verder wens ik @hotabibber succes met verkrijgen van zijn extra readers, dan wel het vinden van een nieuwe telefoon met NFC.

• hotabibber
yoekel schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:28:
Ik bedenk me trouwens nog dat ik niet eens zeker weet of het wel gaat lukken om meerdere readers tegelijk in gebruik te hebben.

Volgens mij zijn de reader en de sensor gekoppeld aan elkaar tijdens de twee weken dat je zo'n sensor gebruikt, als je de sensor met de reader in gebruik neemt heb je ook altijd nog maar een uur om ook je mobiele telefoon er aan te koppelen. Daarna kan dat al niet meer.

Maar ik weet niet hoe het zit met meerdere readers.
Dit verhaal klopt helemaal.

Zou ook niet weten als je het met een andere reader weer doet dat de eerste reader niet meer werkt op die sensor.

Zou hele goede reden kunnen zijn waarom ze geen meerdere readers willen verstrekken. Maar leg het dan zo uit.

Nu is het voor ons gissen.

• hotabibber
Lincor schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:32:
Denk dat het nu wel duidelijk is dat dit een gevalletje 'niet goed gelezen' is.
Verder hebben we ook geconcludeerd dat de opmerking over 'firma Android' die NFC niet meer gaat ondersteunen ook niet waar is.

Oftewel, geen reden om daar nog over door te gaan.

Verder wens ik @hotabibber succes met verkrijgen van zijn extra readers, dan wel het vinden van een nieuwe telefoon met NFC.
Dank je Lincor, volledig met je eens.

Heb Abbott ook een excuus mail gestuurd dat ik het niet goed gelezen had en ook geen/ te weinig verstand had van NFC, nu dus meer, maar hun ook erop gewezen dat de manier van communiceren ook niet helemaal in orde is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Icephase

Icephase

hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:46:
[...]

Heb Abbott ook een excuus mail gestuurd dat ik het niet goed gelezen had en ook geen/ te weinig verstand had van NFC, nu dus meer, maar hun ook erop gewezen dat de manier van communiceren ook niet helemaal in orde is.
Als je dat aan mij zou sturen, zou ik dat lezen als 'ok ok jullie hebben gelijk maar IK HEB OOK GELIJK HOOR DUS NOG STEEDS JULLIE SCHULD' (inclusief schreeuwende tekst) dus dat is niet helemaal een nette oplossing van je wat mij betreft...

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Icephase schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:54:
[...]

Als je dat aan mij zou sturen, zou ik dat lezen als 'ok ok jullie hebben gelijk maar IK HEB OOK GELIJK HOOR DUS NOG STEEDS JULLIE SCHULD' (inclusief schreeuwende tekst) dus dat is niet helemaal een nette oplossing van je wat mij betreft...
Je moet gewoon lezen wat er staat, in plats van zelf van alles in te vullen.

• Kheos
  • Nu online
ChinaGeek schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:32:
[...]

Je moet gewoon lezen wat er staat, in plats van zelf van alles in te vullen.
En laat dat nu net de kern van dit topic zijn.

Trouwens, wat vult hij zelf in dat er niet zou staan? De hoofdletters?

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Kheos schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:36:
[...]

En laat dat nu net de kern van dit topic zijn.

Trouwens, wat vult hij zelf in dat er niet zou staan? De hoofdletters?
Die hele tekst staat er niet.

• Kheos
  • Nu online
ChinaGeek schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:47:
[...]

Die hele tekst staat er niet.
Dat zegt @Icephase toch ook niet?
Hij zegt gewoon hoe hij het zou lezen.
Misschien moet jij eens gewoon lezen wat er staat, in plaats van zelf van alles in te vullen.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
hotabibber schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:46:
[...]

Dat lijkt me dan een mooie conclusie van dit topic. :) Omdat het verder alle kanten op gaat behalve een constructieve, doe ik hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True