Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Agressieveling

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

• wooptiedoo
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 10-06-2020
Agressieve uitlatingen van Pardeon, kan helemaal niet argumenteren en begint je dan uit te maken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20:19
Behalve Samsung fanboyisme zie ik er weinig agressie in. Daarnaast staan de meeste al goed de -1 in gemod (waar ze ook horen)

Ik vind je eigen reacties eigenlijk storender. "Triestig mens."

Typisch Apple vs Samsung fanboy discussie.

[Voor 31% gewijzigd door Intelligo op 10-06-2020 12:50]

Woont in Helsinki

• Wootism
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 00:28

Wootism

aaibaar

@wooptiedoo
Ik zou toch even in de spiegel kijken en de kwaliteit van je eigen reacties eens beoordelen.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:14

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Helaas een bekend figuur die het begrip permanente ban niet zo serieus neemt. Inmiddels actie ondernomen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True