Toon posts:

Beste Dual Bord AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga weer is nieuwe spullen kopen.. wie ow wie kan me vertellen welk bord ik het beste kan kopen voor een dual Systeem (uit ervaring) Stabilitijd is mijn allerbelangrijkste streven. alvast bedankt...

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Voorlopig is er nog maar 1: Tyan K7 Thunder dus dat is ook automatisch het beste :)

Verwijderd

tyan thunder

is wel ene beetje prijzig

Verwijderd

ik was bijna van plan om te gaan antwoorden met: gebruik de search!

maar een gewoon antwoord moet ook wel lukken :)

Tyan K7 Thunder is tot dusver het enige dual amd mobo! is wel duur, 1900 piek :(
of je moet meedoen met zo'n gezamelijke inkoopactie...

• hassanjassan406
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08-2006
NEEE man, niet die tyan.....neem de Asus A77m266, heeft DDR SDRAM voltage tweaker

Mogelijkheid om Asus' I-panel op aan te sluiten. Da's een 5 1/4" paneel dat in je kast moet en met het LC Display geeftie aan de gezondheid van je computer.

Heeft 4 zelf toewijsbare knoppen. Ik heb er eentje die een backup maakt van mijn HDD's naar teep. Kennie makkelijker toch?

Oh ja keb een TB1200@1200 op zitten en 256 DDR. Prijs ongeveer 400 zoveel piek, duur maar ASUS kwaliteit he !!

go go go !!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:45 schreef hassanjassan het volgende:
NEEE man, niet die tyan.....neem de Asus A77m266, heeft DDR SDRAM voltage tweaker

Mogelijkheid om Asus' I-panel op aan te sluiten. Da's een 5 1/4" paneel dat in je kast moet en met het LC Display geeftie aan de gezondheid van je computer.

Heeft 4 zelf toewijsbare knoppen. Ik heb er eentje die een backup maakt van mijn HDD's naar teep. Kennie makkelijker toch?

Oh ja keb een TB1200@1200 op zitten en 256 DDR. Prijs ongeveer 400 zoveel piek, duur maar ASUS kwaliteit he !!
Hij wil een dual bord

Verwijderd

De A7M266 is niet met DP mogelijkheid uitgerust.

Meer over de A7M266 op:

alt.comp.periphs.mainboard.asus

Verwijderd

Topicstarter
Nee klopt ik wil een dual board. dus die tyan is nog de enige..?? hoe kan dat nou man shittt. hoe lang moet ik dan nog wachten op dual systeem want 1900 is iets te duur eigelijk.. wie weet of er snel nog meer uitkomt op die markt.. van dual boards....??

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Tyan heeft inmiddels 2 andere versies gereleased, met minder features. Deze zijn goedkoper, maar nog niet verkrijgbaar (in NL?).

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
De volgende 2 versies van de Thunder K7 zijn iig leverbaar:

1) Zonder SCSI: 1389,- (ongeveer)
2) de Normale versie met alles drop en draan:
1761,-

Let wel je hebt een WTX (standaard ATX voldoet niet) + Dito voeding en REGISTERED DDR-RAM nodig.

Al met al vrij prijzig :D

Verwijderd

Topicstarter
Voor degenen die het willen weten.. heb maar een single gedaan welteverstaan een 1400/266
op een asus a7v266 met 3 repen ddr.... (265)
Toch tnx voor de reacties..
Pagina: 1