Toon posts:

Password request, adjes? Help?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lieve adjes, door middel van een worm, en een virus is mijn hard disk zo goed als dood :( Zo ook mijn passwords en email instellingen. Voorlopig kan er geen mail meer binnenkomen op mijn email adres omdat die mail server niet in orde is.

Zou een van de adjes mij mijn wachtwoord kunnen mailen van mijn account Blue-eagle hier op GoT?
Die mail mag dan het liefst naar m.hageman@pepper.nl

Verwijderd

Topicstarter
Oja, bij voorbaat dank! :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik zal even overleggen wat we hiermee doen, omdat anders iedereen zomaar even een passwd kan vragen van iemand anders :)

Wat voor hd is het? Mijn 30gig (Maxtor DiamondMax+) hd is ook pas doodgegaan :( :'( :r

Verwijderd

Topicstarter
Nah, moet ik het nu ook al gaan bewijzen?
Oke, vraag maar wat. Maar vraag me geen passwords, die onthoud ik nooit. Daar had ik zo`n txt file van. (kun je m`n pass van sitechecks ook even mailen ???? ) damn wat ben ik lastig. :)

Het was een maxtor ja, snel ding. tot dat irri :r - virus kwam :(
Bah. virussen hackers, backdoors trojans etc. Ze moeten me wel hebben de laatste tijd.

edit: waarschijnlijk ben ik vanavond niet online, dus zal ik hier niet replyen. Die computer was de server nl. thuis, en de rest van de pc`s hebben al teveel kaarten, dus kan @home er niet bij.
17.00 ben ik hier weg.

• Tom
  • Niet online

Tom

Die rukmaxtor is dus bij mij zomaar kapotgegaan... :( kutding.

Verwijderd

Topicstarter
Da`s kut, had je er veel op staan?
Mijn laatste backup ging nl. terug tot 2 dagen, en m`n sites stonden er ook op :( dus 2 dagen werk voor nix. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik zie het morgenochtend wel :)

Cyall!

Verwijderd

trouwens mijn maxtor 30gb had laatst ook stress.. op eens was alles pleitos.. van mijn andere hd...BEST WEL KUT

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 augustus 2001 17:21 schreef Tommy4u het volgende:
trouwens mijn maxtor 30gb had laatst ook stress.. op eens was alles pleitos.. van mijn andere hd...BEST WEL KUT
Idd. maar waar heb je het precies over?

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, dit is toch echt een kloon :( ik wil ook wel weer eens in HK komen enzo, mag ik aub mijn password?
Mail me anders gewoon iets, of reset het password, en stuur me die nieuwe even.

Enne, als ik net zou zijn, waarom zou de 'echte' Blue-eagle dan nergens op reageren? Omdat ik die ben ofcourse :)

Verwijderd

Topicstarter
Zie sig blue-eagle: komt overeen met m.hageman@pepper.nl

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 08 augustus 2001 12:04 schreef Blue-pepper het volgende:
Zie sig blue-eagle: komt overeen met m.hageman@pepper.nl
Dat is natuurlijk geen bewijs. :) Ik kan ook de sig kopieren van Daniel en dan zijn pass vragen.

Verwijderd

Topicstarter
neenee, account blue-eagle heeft voor de pass-lost die sig gemaakt met een link naar de site van m`n werkgever. Nu geef ik het email adres van blue-eagle bij pepper, dat moet toch wel iets bewijzen?

q: ,jij hebt misschien wel de sig van blue-eagle veranderd'
a: ,dan zou ik dus de pass al weten...'

Kom op? Plz? Anders moet ik weer een paar dagen w88 op mijn mail server ;( die is net zo down als ik op het moment ( :) ) voordat ik dit account kan omleggen :{

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mail is terug online :D

Sluit dit draadje maar snel, problem solved!

• Tom
  • Niet online

Tom

ah okeej, mijn internet doet het thuis niet meer dus heb er niet meer aan gedacht ;( moet Windows ff opnieuw installen op servert...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.