Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben voor mijn afstuderen veel bezig met genetic algorithms, FEM, reinforcement learning en supervised learning. Mijn huidige laptop is gedateerd en doet dagen over een enkele simulatie. Na mijn studie ben ik van plan verder te gaan in deze onderzoek richting en wil daarom investeren in een high end systeem die deze berekeningen met gemak en vooral snel kan uitvoeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de prijs blijven waar ik nu opzit (zie lijst onderaan deze post). Ik ben uiteraard open voor feedback.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU is een must ivm de CUDA libraries voor AI applicaties.
Ga je overklokken?
Ik zou graag in de toekomst de optie hebben om te overklokken, maar ben niet van plan dit meteen te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag van jullie wat feedback/advies willen op de build zoals ik hem nu heb samengesteld: ander moederboord of andere psu etc, of componenten die misschien niet goed samen gaan. Alvast bedankt.
Ik ben voor mijn afstuderen veel bezig met genetic algorithms, FEM, reinforcement learning en supervised learning. Mijn huidige laptop is gedateerd en doet dagen over een enkele simulatie. Na mijn studie ben ik van plan verder te gaan in deze onderzoek richting en wil daarom investeren in een high end systeem die deze berekeningen met gemak en vooral snel kan uitvoeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de prijs blijven waar ik nu opzit (zie lijst onderaan deze post). Ik ben uiteraard open voor feedback.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU is een must ivm de CUDA libraries voor AI applicaties.
Ga je overklokken?
Ik zou graag in de toekomst de optie hebben om te overklokken, maar ben niet van plan dit meteen te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag van jullie wat feedback/advies willen op de build zoals ik hem nu heb samengesteld: ander moederboord of andere psu etc, of componenten die misschien niet goed samen gaan. Alvast bedankt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 438,- | € 438,- |
1 | Moederborden | ASRock X570 Steel Legend | € 205,- | € 205,- |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 57,26 | € 57,26 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 90,75 | € 90,75 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3200C16D-32GTZN | € 168,78 | € 168,78 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 119,99 | € 119,99 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 115,36 | € 115,36 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.195,14 |