Ik kan niet port-forwarden [ExperiaBoxV8]

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmanuelG
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 04-10 12:08
Ik kan met mijn experia box v8, (Gekregen van Telfort dat nu is overgenomen door KPN)
nietportforwarden want er staat geen ''add'' knopje, zoals ik in de duizenden youtube
filmpjes heb gezien. Ik heb de router meerdere malen gereset, opnieuw opgestart, van 't stroom afgehaald maar niks lijkt te werken...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgEKXtUDbo2DRMbmP0POh4HGjEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PTgeK6AUHZCAahTA68DOQAik.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door EmmanuelG op 10-06-2020 10:58 . Reden: Foutje met afbeelding invoegen ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een andere browser. Probeer eens een andere computer. Probeer het eens vanaf je telefoon?

Adblockers willen ook nog wel eens roet in het eten gooien, je zoekt het nu bij je modem, maar de andere kant van de verbinding kan natuurlijk het probleem zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2020 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
Toevallig Firefox? Ik heb nl. met de v10 hetzelfde als ik de router via Firefox benader... zelfs zonder extensies, in Chrome en Edge geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmanuelG
MicGlou schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:23:
Toevallig Firefox? Ik heb nl. met de v10 hetzelfde als ik de router via Firefox benader... zelfs zonder extensies, in Chrome en Edge geen problemen.
Ja, ik gebruik Firefox!

In Edge precies hetzelfde als in Firefox.
Chrome verhelpt het probleem ook niet..
Bij alle 3 ziet het er precies hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmanuelG
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:14:
Probeer eens een andere browser. Probeer eens een andere computer. Probeer het eens vanaf je telefoon?

Adblockers willen ook nog wel eens roet in het eten gooien, je zoekt het nu bij je modem, maar de andere kant van de verbinding kan natuurlijk het probleem zijn.
Allemaal geprobeerd, 't helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens met de 'ouderwetse' Internet Explorer.

Start -> iexplorer.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmanuelG
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:35:
Probeer eens met de 'ouderwetse' Internet Explorer.

Start -> iexplorer.exe
Nog steeds hetzelfde als bij al de andere browsers... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een nieuw modem aanvragen. Ik zie dat andere mensen dat ook doen:
https://forum.telfort.nl/...tmapping-definieren-84798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmanuelG
Ik heb nog een Tp-Link Archer C7 liggen, als ik die nou eens aan de experiabox v8 hang, en de server dan in de Tp-Link plug, en vervolgens de server op de tp-link portforward, zou mn server dan toegankelijk zijn voor mensen die niet op mijn internet zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:02

lier

MikroTik nerd

EmmanuelG schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:47:
Ik heb nog een Tp-Link Archer C7 liggen, als ik die nou eens aan de experiabox v8 hang, en de server dan in de Tp-Link plug, en vervolgens de server op de tp-link portforward, zou mn server dan toegankelijk zijn voor mensen die niet op mijn internet zitten?
Nee

Heb je UPnP aan staan op de Experiabox (ik ken dat ding niet, dus weet ook niet of die het aan boord heeft). Wellicht heeft dat een relatie!? En heb je al een reset uitgevoerd op de Experiabox?

Krijg je nog foutmeldingen als je F12 (dev tools) gebruikt in een browser en de pagina herlaadt?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 12:10
Welke account log je in? Minder rechten is minder knopjes......

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmanuelG
bregweb schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:55:
Welke account log je in? Minder rechten is minder knopjes......
Login ID: Admin (kan niet veranderd worden)
Password: standaard 1234, veranderd naar mijn eigen wachtwoord.

onderaan de login-pagina staat dit:

We suggest that you use Internet Explorer 5.5 or above at a minimum of 1024x768 resolution.
Important: To secure the correct display in the Internet Explorer you must not disable "Active Scripting".
Copyright © 2010 Arcadyan Inc.. All rights reserved.
02.00.141W4

maar ik denk niet dat dit van belang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmanuelG
lier schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Nee

Heb je UPnP aan staan op de Experiabox (ik ken dat ding niet, dus weet ook niet of die het aan boord heeft). Wellicht heeft dat een relatie!? En heb je al een reset uitgevoerd op de Experiabox?

Krijg je nog foutmeldingen als je F12 (dev tools) gebruikt in een browser en de pagina herlaadt?
In de F12 staat dit onder 'Console'
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6miKcOq01OTtRPBULDLAfCyHf8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3fwXvvxlzeN5lNGeOQB8hOxV.png?f=user_large
Pagina: 1