Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC en Laptop op 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MRdesign
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 27-06-2020
Goedemorgen mensen,

Momenteel werk ik thuis vanwege de coronacrisis.

Van mijn werkgever heb ik een fijne laptop ter beschikking gesteld gekregen en heb daarbij zelf 2 27 inch beeldschermen aan toegevoegd. Nu heb ik zelf nog een pc (staat nu nog bij mijn ouders). Deze pc wil ik graag ook kunnen aansluiten op deze beeldschermen. Kabels verwisselen dus? Dit wil ik eigenlijk niet.

Is er een mogelijkheid om een "kastje" te kopen waarop zowel de pc als laptop op aangesloten (en alle overige randapparatuur) kan worden en ik dus, ongeacht welke van de 2 ik gebruik, ten alle tijden op beide beeldschermen kan?

Alle reacties

• -En4Cer-
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22-06 16:02

-En4Cer-

Frezco

Iets meer informatie is wel handig; welke aansluitingen hebben de laptop/pc en middels welk type aansluiting / kabel zijn de monitoren nu aangesloten?

Mocht dit middels HDMI zijn, dan zou je bijv. naar een HDMI switch kunnen kijken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True