Toon posts:

Catalyst 2900 Boot probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.

Op een van mijn Catalyst 2900 switch mist de .bin boot-file in de flash memory. Nou las ik bij Cisco dat je een nieuwe .bin kon uploaden via XModem. Echter, als ik dit probeer dan krijg ik alleen maar retry-requests. Na 10 van die requests houdt de XModem er dus mee op. Ik krijg het dan ook niet voor elke om een nieuwe .bin file te uploaden naar mijn Catalyst en kan dus de switch niet booten.

Kent iemand dit probleem en weet iemand een oplossig? Ik word er helemaal gek van :'(

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Mmmm ik heb het wel eens gedaan....
Hoe zat het ook alweer...

Heb je meerdere catalysts staan?

Volgend mij kun je daar deze files wel uithalen en de netwerkconfiguartie kopieren...

mmm, ik zit thuis, anders had ik het even voor je opgezocht. Heb je die handleidingen niet meer die erbij zaten?

Ik zal even kijken of ik niet een .pdf kan downloaden...

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dan: hoe krijg ik het er weer op? Ik kan namelijk helemaal niks, en via de door Cisco gezegde manier (Xmodem upload) werkt niet :?

Verwijderd

Topicstarter
k, nou het is me nu dan eindelijk wel gelukt...

oplossing: switch aan een gewone computer gehangen in plaats van aan mijn notebook en tadaaaa...XModem werkt |:(

Waarom? Beats me..ben al blij dat het werkt :)

Verwijderd

Heb ik al een keer gedaan. Hier staat het precies beschreven.
http://www.cisco.com/warp/public/130/xmodem_generic.html

Verwijderd

Topicstarter
Pcies, had wel de how-to's gevonden (das niet zo moeilijk) maar dat werkte dus niet op de notebook die ik eraan had gesloten. Neem ik de switch maar even mee naar een vaste computer, werkt dat wel. Vaag, maar zal wel ergens een instelling op de notebook anders staan. Maar ik was er dus al uit, thx anyway.
Pagina: 1