Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
ben op zoek naar advies voor zelfbouw systeem
zou graag willen weten wat ik nodig heb om mijn pc up and running te maken .....ik wil hem voornamelijk gebruiken voor muziek producties (ableton) en video bewerking met adobe premiere
liefst zo weinig mogelijk uitgeven maar 1300 euro is zeker de max
heb vanwege no pc -knowledge geen merkvoorkeuren alle opties zijn overweeg-baar
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
wil wel een ssd schijf van 1TB aangezien ik veel met vst werk en ook liefst een hoog werkgeheugen minstens 16gb de omgeving waarin ik werk is mijn nieuwe zelfgebouwde opname studio
muziek dat ik er mee wil maken is voornamelijk urban hip hop funk rnb etc etc
ben geen gamer en ik wil 3 beeldschermen erop aansluiten das wel een pre verders heb ik ook al een externe geluidskaart de focusrite scarlett 18i6 dus dat is ook al gecovered ook graag een dvd/cd speler erbij.....verders denk ik dat ik wel rond ben met wat ik verwacht hoop ....op het gebied van pc's qua specificaties ben ik een noob dus excuseer mijn info als het te beknopt klinkt in sommige oren....
thnx in advance
ben op zoek naar advies voor zelfbouw systeem
zou graag willen weten wat ik nodig heb om mijn pc up and running te maken .....ik wil hem voornamelijk gebruiken voor muziek producties (ableton) en video bewerking met adobe premiere
liefst zo weinig mogelijk uitgeven maar 1300 euro is zeker de max
heb vanwege no pc -knowledge geen merkvoorkeuren alle opties zijn overweeg-baar
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
wil wel een ssd schijf van 1TB aangezien ik veel met vst werk en ook liefst een hoog werkgeheugen minstens 16gb de omgeving waarin ik werk is mijn nieuwe zelfgebouwde opname studio
muziek dat ik er mee wil maken is voornamelijk urban hip hop funk rnb etc etc
ben geen gamer en ik wil 3 beeldschermen erop aansluiten das wel een pre verders heb ik ook al een externe geluidskaart de focusrite scarlett 18i6 dus dat is ook al gecovered ook graag een dvd/cd speler erbij.....verders denk ik dat ik wel rond ben met wat ik verwacht hoop ....op het gebied van pc's qua specificaties ben ik een noob dus excuseer mijn info als het te beknopt klinkt in sommige oren....
thnx in advance