Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ultra Wide Monitor ~€500,-

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Sustain
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 00:26
Ik zoek een?
34" (3440x1440) Curved Ultra Wide monitor voor productiviteits doeleinde (ik produceer muziek en voor de rest gewoon om te internetten :)

Ik speel geen games dus een hoge refresh rate is geen vereiste 60 of 100hz is prima.

Wat is je budget?
Rond de €500,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een merk voorkeur maar qua uiterlijk heb ik het liefst een minimalistisch design. Daarom zou ik dus niet zo gauw voor AlienWare gaan bijv.

Eigen research
Ik heb zelf het e.e.a. vergeleken op Tweakers. Deze LC-Power monitor zag er wel aantrekkelijk uit qua prijs. Ik heb begrepen dat het een B merk monitor is met een Samsung paneel. Ik heb deze vergeleken met een aantal iets duurdere alternatieven zoals de Philips 345B1C maar zie eerlijk gezegd niet waar dat prijs verschil nou vandaan komt op het merk na. Het nadeel van de LC-Power monitor is dat ze moeilijk verkrijgbaar zijn in Nederland (minstens twee weken wachttijd).

Als iemand suggesties of tips heeft hoor ik het graag. De twee gelinkte monitoren liggen redelijk onder mijn budget, als het veel scheelt wil ik er ook wel €600,- voor uitgeven, als het maar niet richting de €1000,- gaat.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Sustain op 10-06-2020 15:48)

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:45

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Is de LG 34WN80C iets voor je? Ligt inmiddels rond de EUR 600,-.

Ik heb hem zelf ook en gereviewed: productreview: LG 34WN80C-B Zwart review door Heroic_Nonsense

34 ultrawide curved, kleurecht en helder scherm (nog geen pixelfout kunnen ontdekken in de 2,5 maand dat ik hem nu heb) en handige softare voor het beheren van al die scherm real estate.

En een minimalistisch design.

[Voor 3% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 10-06-2020 07:11]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of www.bartonsontheweb.nl

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:45

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Ik heb hem zelf ook en gereviewed: productreview: LG 34WN80C-B Zwart review door Heroic_Nonsense

34 ultrawide curved, kleurecht en helder scherm (nog geen pixelfout kunnen ontdekken in de 2,5 maand dat ik hem nu heb) en handige softare voor het beheren van al die scherm real estate.

[Voor 3% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 10-06-2020 07:11]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of www.bartonsontheweb.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaikVeritas
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 20:50
Ik heb de Acer ED347CKR, ben er zeer tevreden mee (ik heb des tijds, zo'n 2 jaar geleden, ook gekocht voor €479), is dan wel geen premium scherm. Zit bv nog DVI-D op en er zit ook een powerbrick bij ipv een enkele kabel wat zorgt voor het lastig wegwerken van de powerbrick. Daarnaast is er ook een opzetstuk (is meegeleverd) voor 100mx100m VESA nodig als je een andere monitor stand wilt gebruiken. Scherm zelf tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

https://tweakers.net/pric...7ckr-zwart/specificaties/

• Sustain
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 07:10:

MaikVeritas schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:39:
Ik heb de Acer ED347CKR, ben er zeer tevreden mee (ik heb des tijds, zo'n 2 jaar geleden, ook gekocht voor €479), is dan wel geen premium scherm. Zit bv nog DVI-D op en er zit ook een powerbrick bij ipv een enkele kabel wat zorgt voor het lastig wegwerken van de powerbrick. Daarnaast is er ook een opzetstuk (is meegeleverd) voor 100mx100m VESA nodig als je een andere monitor stand wilt gebruiken. Scherm zelf tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

https://tweakers.net/pric...7ckr-zwart/specificaties/
Bedankt voor jullie suggesties! Qua design viel LG mij eerder al in de smaak. Ik had alleen het idee dat LG iets wat prijzig is voor de specs.

Ik heb de LG en Acer vergeleken en ze lijken redelijk overeen te komen behalven dat de LG een IPS paneel heeft en de Acer een VA paneel en de Acer dus ook een hogere refresh rate heeft. Ik denk in dit geval dat ik beeldkwaliteit/kijkhoek boven refresh rate kies aangezien ik niet echt van plan ben om te gamen. De LG ligt eigenlijk iets boven mijn budget maar ziet er wel aantrekkelijk uit.

Als iemand nog andere suggesties heeft hoor ik het graag. Anders koop ik denk ik gewoon de LG. Net wat meer vertrouwelijk dan zo'n LC-Power scherm denk ik :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Sustain
Ik heb de LG 34WN80C besteld, heb hem morgen in huis. Net iets boven mijn initiële budget maar ik hoop dat het het waard is :)

Nogmaals beide bedankt voor de hulp!

• MaikVeritas
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 20:50
Sustain schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:50:
Ik heb de LG 34WN80C besteld, heb hem morgen in huis. Net iets boven mijn initiële budget maar ik hoop dat het het waard is :)

Nogmaals beide bedankt voor de hulp!
Goede keuze hoor. De Acer is al wat ouder en als inderdaad de Hz niet uitmaakt had ik ook voor de LG gekozen (y)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True