Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan iemand samenstelling maken voor 1k

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Overpowered
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 12-09-2020
Hallo mijn vraag is of iemand pc samenstelling kan maken van 1k

Budget: 1k
Wat ik niet wil: rgb ik wil geen disco
Wat ik ermee ga doen: gamen/streamen
Merk: boeit mij helemaal niks

Engelse versie

Hello i have budget for 1k pc so im questing people to make a compostion

Budget: 1k
What i do care: no rgb please i dont wanna a disco in my room and about the rest i dont care
What im doing with the pc: gaming/ streaming

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 23:25
Ja hoor loop maar een MediaMarkt of BCC in. Die mensen zijn ervoor om voor jou te werken.

Hier wordt verwacht dat je op zijn minst even de bbf doorgelezen hebt, waar je letterlijk kan vinden wat je zoekt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RJC82
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online

RJC82

What's the rumpus?

Hoi en welkom op Tweakers. Graag zien we wat meer input van jouw kant om tot een systeem te komen. We zijn hier nog net niet zo tech-gek dat we staan te springen om voor Jan-en-allemaal te gaan rennen.

Er is bijvoorbeeld een heel format wat je kan invullen en ook een lijst met componenten.

[Voor 18% gewijzigd door RJC82 op 09-06-2020 23:28]

Nobody knows anybody. Not that well.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 22:23
Dat is dan een uurtje werk a 70 euro/uur.

Graag overmaken naar RABO........

Alvorens start werkzaamheden

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Nope, zo dus niet. Hoe dan wel? Desktop Aankoopadvies -> DAA beleid.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True