Toon posts:

Mijn post verwijderd omdat ik tegen de wet inga?

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-07-2022
In een discussie is het niet leuk wanneer je de mond gesnoerd wordt. Gebeurt me gelukkig zelden of nooit. Tot vandaag in deze post.

Het feit dat hij weg is vind ik jammer, maar het feit dat iedereen kan zien dat ik iets onwettigs post vind ik nog minder leuk. Helemaal omdat er niets onwettigs in stond.

Ik vermoed dat er niet goed gelezen is (en dat is geen verwijt, jullie mogen heel wat leesvoer verstouwen) en dat hetgeen wat ik afkeur in mijn post als aanmoediging is gelezen. (liegen om voordeel te behalen)

Mag die modbreak van de onjuiste beschuldiging ontdaan worden?

Edit: Daar moet idd een tag bij @Yorinn

[Voor 3% gewijzigd door TomsDiner op 09-06-2020 23:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:15

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Het is de bedoeling / gebruikelijk dat je dan even de mod in kwestie aanschiet per DM of even tagged ;) Bij deze: @Yorinn

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Daar ben ik inderdaad te snel langsheen gegaan, zonder goed te lezen op m'n mobiel. Ik heb de [mbr] dan ook aangepast.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-07-2022
Thanks!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee