Toon posts:

Laptop toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus eigenlijk een laptop toetsenbord voor de pc. Die lappies tikken gewoon zooohooohoooo fijn... Dus een toetsenbord met een hele korte keystroke en dat je ze amper hoort zeg maar. Bestaan die dingen ei'k?

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 20:23
Ja je kan losse toetsenborden bestellen voor bepaalde type notebooks.

Het probleem is echter dat deze inbouw zijn dus je zit met ene flatband kabeltje waar je dan nog e.e.a aan moet tweaken..

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik heb mijn Laptopje op een warme zomermiddag een keer een glaasje Fanta gegeven en zodoende moest ik ook "ff" een nieuw keyboardje hebben..
350 pietermannen dus.. (en zoals alles... ex btw natuurlijk!!)
2e handsje dus, anders is het een beetje duur voor je gadget.. :)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, da;s inderdaad een stuk minder om te horen dat die dingen zo duur zijn. Maar ik doelde dus niet echt op een laptop toetsenbord maar een pc toetsenbord met de eigenschappen van een van een lappie. De grootte maakt me nixx uit, het gaat me alleen om de manier van typen zeg maar ;)

Verwijderd

Ik heb thuis eentje gehaald uit het oosten! Ja het tikt inderdaad lekker. Mail me maar als je wat PICS wil....wll21@hotmail.com

Dreamy :)

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:47
Ik ken iemand met een cordless keyboard en dat zijn net laptoptoetsjes. Tikt net hetzelfde. Ik geloof dat het van arowana was (of hoe je dat ook schrijft).
Moest je er achter willen zoeken. 't Is zwart en der zit ook nog een joystickje op dat als muis kan gebruikt worden.

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
ik heb er laatst een zien liggen in een computerwinkel.. Het was gewoon een normaal toetsenbord wat je nu ook voor je pc hebt alleen de toetsen waren laptop toetsjes (dus ook zo dat ze heel fijn tikken en nauwelijks lawaai maken :) ) maar ik had niet naar de prijs gekeken |:(

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, dat klinkt zeker wel positief, ik zal eens ffkes een beetje gaan zoeken dan bij de lokale computer boertjes, misschien dat ik dan wel ergens zo'n arownana :? dingetje :)

Swenx

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Op woensdag 08 augustus 2001 17:16 schreef Dreamy het volgende:
Ik heb thuis eentje gehaald uit het oosten! Ja het tikt inderdaad lekker. Mail me maar als je wat PICS wil....wll21@hotmail.com

Dreamy :)
weet jij misschien ook hoe ik die flatband die er aanzit moet aansluiten op een ps2 stekker?
Pagina: 1