Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geertjuhh7
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23-06 15:52
Goedenavond Tweakers,

Eergisteren heb ik mijn nieuwe koptelefoon binnen gehad en ben er erg tevreden mee. Ik zit nu alleen op een punt dat ik mijn koptelefoon niet kan gebruiken op mijn pc. Zodra ik verbonden ben krijg ik prima geluid door. Ik kan alleen geen gebruik maken van de mic. Wat dus op mijn zakelijke laptop wel lukt. Vanmiddag in een teams-meeting gezeten en dat ging prima zonder gedoe.

Het bluetooth device kan ik prima pairen en onder sound -> playback -> zie ik hier de 'Headphones' staan waarmee ik verbonden ben. Ook heb ik een optie 'Headset' (deze is ook terug te vinden onder recording) alleen hier kan ik met geen mogelijkheid mee verbinden.

Ik heb al mijn audio & bluetooth drivers geupdate helaas zonder succes. Is er misschien iemand van jullie die dit probleem al tegen gekomen cq. opgelost heeft? Dan ben ik erg benieuwd!

Groeten,

Geert

Alle reacties

• Wijnands
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-06 21:49
Ik heb het probleem met dit ding dat de microfoon uitvalt zodra ik het met teams wil gebruiken.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True