ik kan waarscheinlijk niet meer inloggen, heb het nu 3x geprobeerd, hij zegt, je bent ingelogd, maar toch ben ik niet ingelogd, wat kan het zijn?
Je kan toch posten ? Dan ben je ingelogt toch ?
en bijna heel SG is nu ook weg...
is daar een verklaring voor
is daar een verklaring voor
Ik zie SG nog gewoon ? Hoe bedoel je weg ?
Log eens uit en kies dan Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.
Log eens uit en kies dan Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.
lees m'n stukje nog ff door
ik zeg: ik log in, zegt ie je bent ingelogd, maar daaarna ben ik NIET ingelogd, dus hoe kun je UITLOGGEN als je NIET ingelogd bent
ik zeg: ik log in, zegt ie je bent ingelogd, maar daaarna ben ik NIET ingelogd, dus hoe kun je UITLOGGEN als je NIET ingelogd bent
Dat weet ik ook nietOp dinsdag 07 augustus 2001 16:04 schreef Wesley het volgende:
lees m'n stukje nog ff door
ik ook niet, anders vroeg ik het nietOp dinsdag 07 augustus 2001 16:05 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet
Heb je cookies uitstaan?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
nee want op Nielsonline werkt alles goedOp dinsdag 07 augustus 2001 16:06 schreef Infinitive het volgende:
Heb je cookies uitstaan?
Wachtwoorden opslaan uitzettenOp dinsdag 07 augustus 2001 16:09 schreef Wesley het volgende:
hebbet al, ik heb perongeluk in windows w8woorden opslaan gekozen... dan doet ienix meer met cookies, hoe kan ik dat oplossen?
Koekjes aan ?
Kan je dat niet ergens bij je internet opties vinden ?
Extra -> Internetopties -> Inhoud -> Autoaanvullen -> Wachtwoorden wissenOp dinsdag 07 augustus 2001 16:17 schreef Wesley het volgende:
maar waar
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
DaarOp dinsdag 07 augustus 2001 16:20 schreef Christus het volgende:
[..]
Extra -> Internetopties -> Inhoud -> Autoaanvullen -> Wachtwoorden wissen
gooi je temp. Inet files is weg en wis de geschiedenis van je browser.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
dat heeft ook geen resultaatOp dinsdag 07 augustus 2001 16:24 schreef Christus het volgende:
gooi je temp. Inet files is weg en wis de geschiedenis van je browser.
internet explore 6 roeleert zo hard!
cookies NIET blokken, oke, allow cokies from anywhere
krijg meteen:
BLOCKED BLOCKED BLOCKED
cookies NIET blokken, oke, allow cokies from anywhere
krijg meteen:
BLOCKED BLOCKED BLOCKED
Kijk ook even naar de tijd op jouw systeem, als die anders is dan op de site (zeg bij jou is het nu 14 augustus ofzo) dan krijg je vaaaage shit.
Bericht hierboven
tijd is 1 grote bug, dan is het dat, dan is het zus, dan is het zo
snap het niet meer
2007 nu opeens hiero
2007 nu opeens hiero
Euh, looks like big sj|t to me. De boel _lijkt_ flink vernaggelt iig.Op dinsdag 07 augustus 2001 18:02 schreef Wesley het volgende:
tijd is 1 grote bug, dan is het dat, dan is het zus, dan is het zosnap het niet meer
2007 nu opeens hiero
Pagina: 1