Ik heb een nieuw systeem op het oog en ik hoop hier nog wat feedback te krijgen.
Doel: gamen, mid range, streven is alles komende jaren op high 1080p te kunnen spelen.
Ik heb al behoorlijk rond gezocht en heb iets gevonden dat binnen mijn budget valt (à €750 euro). Ik ben eigenlijk uitgegaan van de meest recente best buy guide en ben die gaan aanpassen naar mijn wensen.
Ryzen 5 3600 €178,05 bij Azerty
ASRock B450 Pro4 € 93.55 " "
GeForce GTX 1660 Super €259.95 " "
2x CT16G4DFD832A ram €150.04 bij Micro-Mail Zeewolde
Ik heb nog een Coolermaster N300 kast en een Coolermaster G750M voeding, en ik denk dat die wel voldoen voor deze build. zelfde geldt voor opslag. De SSD's die ik nu heb doen het nog prima en die zet ik over naar deze.
Ik ben er redelijk zeker van dat het qua compatibiliteit allemaal klopt, ik heb dingen lang nagezocht. Met
name 3200 MWhz Ram vinden dat in de QVL van het moederbord paste was lastig.
Ik heb voor de GeForce gekozen omdat hij bijna dezelfde benchmarks haalt op PassMark als een Radeon RX 5600XT, maar €50 goedkoper is.
Bios flashen naar een versie passend bij de Ryzen laat ik Azerty doen.
Heeft iemand nog gedachten voor andere/betere/goedkopere componenten?
Doel: gamen, mid range, streven is alles komende jaren op high 1080p te kunnen spelen.
Ik heb al behoorlijk rond gezocht en heb iets gevonden dat binnen mijn budget valt (à €750 euro). Ik ben eigenlijk uitgegaan van de meest recente best buy guide en ben die gaan aanpassen naar mijn wensen.
Ryzen 5 3600 €178,05 bij Azerty
ASRock B450 Pro4 € 93.55 " "
GeForce GTX 1660 Super €259.95 " "
2x CT16G4DFD832A ram €150.04 bij Micro-Mail Zeewolde
Ik heb nog een Coolermaster N300 kast en een Coolermaster G750M voeding, en ik denk dat die wel voldoen voor deze build. zelfde geldt voor opslag. De SSD's die ik nu heb doen het nog prima en die zet ik over naar deze.
Ik ben er redelijk zeker van dat het qua compatibiliteit allemaal klopt, ik heb dingen lang nagezocht. Met
name 3200 MWhz Ram vinden dat in de QVL van het moederbord paste was lastig.
Ik heb voor de GeForce gekozen omdat hij bijna dezelfde benchmarks haalt op PassMark als een Radeon RX 5600XT, maar €50 goedkoper is.
Bios flashen naar een versie passend bij de Ryzen laat ik Azerty doen.
Heeft iemand nog gedachten voor andere/betere/goedkopere componenten?