Toon posts:

Gaming monitor ca. €300,-

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijnbeldman
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-11-2022
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar 24 of 27 inch gaming monitor.

Wat is je budget?
Circa €300,-, iets meer kan maar alleen als er ook substantiële voordelen zijn

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar een VA of IPS paneel.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: Ryzen 3600
Videokaart: RTX 2060

Welke vragen heb je hier nog over?
Persoonlijk lijkt het me gaaf een 27 inch beeldscherm te hebben. Echter is met mijn budget het aanbod in 27 inch 2560*1440 schermen beperkt en schijnen 1920*1080 minder scherp te zijn?

Alvast bedankt!
Stijn

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:01

BurnerT

Pizza is klaar :P

Wat voor een gamer ben je? Doe je veel esports (csgo league of legends etc) of ben je meer van de high end titles.

Om hoge fps te draaien op een 1440 scherm met een rtx 2060 is denk ik niet mogelijk met bijv anno 1800 of andere zware games.

Driven By Hate, Consumed By Fear

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijnbeldman
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-11-2022
Eigenlijk een beetje een combi van beide. Wellicht is het in dat geval beter te kijken naar 24 inch beeldschermen. Sinds ik liever geen 27 inch 1920*1080 scherm wil hebben.

Enig idee wat goede 24 inch IPS schermen zijn met mijn budget?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee