Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

AeroCool AeroRacer Pro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• printecho
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 25-05 09:47
Deze case is uitgestorven en nergens meer te koop alles is tegenwoordig temperend glas panel. Ik kan nergens meer cases vinden met grootte side panel fans. Waarom niet de temperaturen zijn dan toch veel beter? Of helpt dit niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• millman
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-06 16:23

millman

6708Mhz @ -185c

Helaas zijn case ontwerpen onderhevig aan trends. Een side-fan helpt 100% maar staat lelijk, en is zeer lastig met tempered glass. Moet toegeven dat ik de kast die je noemt nu niet moeders mooiste vind, maar ongetwijfeld functioneel. Ik heb nog een CM stacker staan met een deurtje in de zijkant met plaats voor 4x 12cm fan. Gratis ophalen

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• GoldenLeafBird
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 17-06 11:28
Waarschijnlijk een kwestie van looks en overkill.

Moderne behuizingen in combinatie met goede koelers houden systemen ruim voldoende koel en stil. Er komt namelijk ook een punt van diminishing returns, waar meer lucht door je systeem jagen niet voor meer resultaten zorgt. Linus heeft daar een test mee gedaan door er gigantische blowers op te zetten, en dat had in mijn ogen maar beperkt effect.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True