Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Smart YouTube installeren op LG C9. Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 103720
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 30-05 08:42
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar zou niet weten waar ik 'm anders had moeten plaatsen.

In sommige topics kom ik posts tegen over de Smart YouTube app die je op je tv kunt gebruiken. Nu heb ik wel gezocht maar het is me niet duidelijk hoe ik die app op mijn tv kan installeren? Ik heb een LG C9 en daar heb je wel een menu-optie "LG content store" maar daar kan ik 'm niet vinden.

Ook gezocht op Google maar kan niet echt een hele duidelijke instructie vinden. Iemand die weet hoe je dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:41
Hij is toch echt aanwezig in de LG Content Store. Beter zoeken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 103720
Echt waar? Sorry. Dan mag deze topic verwijderd worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 103720
Nou, ik zie hem toch echt niet in de LG Content Store.

Bedoel je misschien dat ik met de browser naar internet moet gaan en 'm dan van een website moet downloaden? Dat lukt niet want dan geeft de tv aan dat "Bestanden downloaden" niet wordt ondersteund.

Voor de duidelijkheid, ik heb het niet over de gewone YouTube app, maar over de Smart YouTube app.

[Voor 16% gewijzigd door 103720 op 09-06-2020 18:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Deze?
https://smartyoutubetv.github.io/
Die zul je ws niet in de store vinden maar moeten sideloaden oid.
Misschien met een USB stick?

Zure regen: vnl. zwaveldioxide (en stikstofoxiden en ammoniak), 89% minder sinds 1980: FIXED
Gat in ozonlaag: vnl. drijfgassen (CFK's), gat dicht in 2060: FIXED
Broeikaseffect: vnl. CO₂ (en methaan en lachgas), afbouw uitstoot begonnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:01
Sideloaden kan toch alleen op Android TV?

Polestar 2 - Fiat 500e(USA) - Zappi v2 - 7250Wp SMA - 5850Wp Enphase

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 103720
@Jaaap , ja die had ik ook gevonden, maar dan geeft hij dus aan dat downloaden niet wordt ondersteund.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-06 14:08
De native YouTube app op de C9 ondersteunt oa 4K, magic remote, HDR etc. Is de extra moeite het waard?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 103720
@Basekid , dat weet ik pas als ik 'm geprobeerd heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
103720 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:42:
@Basekid , dat weet ik pas als ik 'm geprobeerd heb.
Als je C9 hebt?! Dan zit er op de AB toch een knop "Netflix". Wat gebeurd er als je daar op drukt?

En volgens mij is Netflix al vooraf actief. Dus als je op je homeknop op de AB drukt zit ie dan al niet in de apps die je ziet. Met pijltje naar rechts krijg je ze allemaal te zien

Slecht gelezen...

[Voor 28% gewijzigd door NoahAmber op 09-06-2020 19:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:34
NoahAmber schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:44:
[...]

Als je C9 hebt?! Dan zit er op de AB toch een knop "Netflix". Wat gebeurd er als je daar op drukt?

En volgens mij is Netflix al vooraf actief. Dus als je op je homeknop op de AB drukt zit ie dan al niet in de apps die je ziet. Met pijltje naar rechts krijg je ze allemaal te zien
Als je die knop indrukt opent Netflix, niet Youtube. En het gaat hier om een onofficiële versie van Youtube die je moet sideloaden.

XBL: Nogne

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
Nogne schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:59:
[...]

Als je die knop indrukt opent Netflix, niet Youtube. En het gaat hier om een onofficiële versie van Youtube die je moet sideloaden.
Ja man...blundertje.. 8)7

Ik wis m even

Als YOUTUBE er dan echt niet tussen staat doet een factory reset nog wel eens wonderen

[Voor 13% gewijzigd door NoahAmber op 09-06-2020 19:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
103720 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:47:
Ook gezocht op Google maar kan niet echt een hele duidelijke instructie vinden. Iemand die weet hoe je dit voor elkaar kan krijgen?
Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopt maar het gaat niet lukken op een LG tv. Dit werkt alleen op tv’s of losse mediaspelers die op Android draaien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
NoahAmber schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:02:
[...]

Ja man...blundertje.. 8)7

Ik wis m even

Als YOUTUBE er dan echt niet tussen staat doet een factory reset nog wel eens wonderen
Hij wil niet de standaard YouTube gebruiken, hij wil 'Smart YouTube TV', wat een andere app is, die niet standaard op z'n tv zit.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dmantione
De vraag had duidelijker gesteld mogen worden (en er is nog steeds niet duidelijk gesteld dat het om de door @Jaaap gelinkte app gaat). De door LG aangeboden app is immers een Youtube app voor SmartTV en voldoet prima aan het opgegeven signalement.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 103720
dmantione schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:54:
De vraag had duidelijker gesteld mogen worden (en er is nog steeds niet duidelijk gesteld dat het om de door @Jaaap gelinkte app gaat). De door LG aangeboden app is immers een Youtube app voor SmartTV en voldoet prima aan het opgegeven signalement.
Ik schrijf dit: Smart YouTube app

Hoe duidelijk wil je het hebben?

Eenieder bedankt voor de reacties, begrijp dat het dus niet zomaar kan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dmantione
"Smart" is een aanduiding voor de interactieve mogelijkheden die televisies tegenwoordig hebben en daar zit geen hint in naar een projectje wat Japie uit Verweggistan in elkaar geklust heeft. Als we hier allemaal moeten weten wat alle Japies in de wereld allemaal verzinnen, dan zijn we van z'n lang-zal-zijn-leven nog niet uitgeleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:49

g0tanks

Moderator CSA
103720 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:56:
[...]

Ik schrijf dit: Smart YouTube app

Hoe duidelijk wil je het hebben?

Eenieder bedankt voor de reacties, begrijp dat het dus niet zomaar kan.
Ergens heeft hij wel een punt hoor. Voluit heet die app ook 'Smart YouTube TV' en omdat je er geen link bij plaatste dacht ik dat het ging om de app van LG zelf die 'YouTube Smart TV app' wordt genoemd: https://www.lg.com/us/experience-tvs/youtube-app

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 103720
Post 3:

Voor de duidelijkheid, ik heb het niet over de gewone YouTube app, maar over de Smart YouTube app.

Maar goed, ik zal de volgende keer proberen duidelijker te zijn.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True