Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ApowerTrans betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wuni
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 14-12-2020
Mijn vraag
.Wil data overzetten en n van telefoon met Android 4 naar nieuwe Motorola met 10. Google drive accepteert alleen contacten en geen foto's en geen WhatsApp. Update niet mogelijk omdat het besturingssysteem te oud is.
Kunnen de telefoons gekoppeld worden met een draad? Was aanbevolen methode bij een nieuwe Google.
ApowerTrans werkt via een PC, maar ik kan nergens echte reviews vinden. Ben dus voorzichtig.
Kan iemand mij raad geven danwel een ander idee aanreiken?
BVD Wuni
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
WhatsApp maakt backups in je Google Drive. Werkt dat niet?
Foto's kan je gewoon backuppen via PC kabeltje.

Wat is dan nog je probleem?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wuni
Helaas werd dit oudje door mijn pc (W 10) niet herkend, dus draadje werkte niet. Uiteindelijk maar gewoon de simkaart in de nieuwe telefoon gezet. Google drive bleek geen contacten te hebben (vreemd, want ik dacht die er wel in zaten) Dus die weer handmatig ingevoerd. De telefoon stond stikvol apps. Maar whatsapp moest ik opnieuw installeren. En toen kwamen automatisch alle oude berichten en fotomeuk mee. Dus eind goed al goed; want juist de foto's en filmpjes van de kleinkinderen dachten we kwijt te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Zorg er dan meteen voor dat media uit Whatsapp ergens in een map wordt opgeslagen én dat je die map synchroniseert of backupt naar een map in de cloud.

Bij je contacten moet je waarschijnlijk aangeven dat die gesynchroniseerd moeten worden met Google. Daarna kun je die controleren via : google.com/contacts

Voor foto's die je zelf gemaakt hebt net zo. Alleen dan via Google Foto's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wuni
Klopt helemaal. Maar niet voor oude meuk. Die kan niet meer geupdated worden.
Gelukkig is het oude toestel weinig als camera gebruikt. Want die foto's krijg ik er nog steeds niet af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Wuni schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:49:
Want die foto's krijg ik er nog steeds niet af.
En via de browser uploaden op photos.google.com? Daarna kun je ze synchroniseren met je nieuwe toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wuni
Zou ik inderdaad kunnen proberen. Maar het gaat om hoogstens 10 foto's en de simkaart is al kleiner gemaakt en overgezet.
Voorlopig heb ik het druk met mijn eigen foto's. Maak er zeker 10 per dag met mijn Google Pixel. En die gaan dan nog vaak door de fotosoep.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True