Foutje in Index

Pagina: 1
Acties:

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:34
Dit viel me net op:
Mededelingenforum
In dit forum is het de bedoeling dat alle GoT mededelingen geplaatst worden die normaal gesproken opgezocht moeten worden. Zaken als downtime (oorzaak of aankondiging), policies en policy wijzigingen, features/bugs, crewvakanties en GoT wijzigingen zullen
Zullen wat?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 07 augustus 2001 15:53 schreef Poltergeist het volgende:
Zullen wat?
Voor mij een weet en voor jou een vraag :+

Maar serieus, ja dat is 'natuurlijk' niet goed. Zullen we dat maar even aan laten passen?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Ja dat is bij mij ook zo. Ik heb het nooit gepost omdat ik dacht dat het aan mijn resolutie lag ofzo (800*600, 14inch |:( )

Anyway, dat stukje mag ook wel wat bondiger. Zo'n lap tekst staat niet mooi. En dan kan ik nog niet eens alles zien.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 15:55 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Voor mij een weet en voor jou een vraag :+

Maar serieus, ja dat is 'natuurlijk' niet goed. Zullen we dat maar even aan laten passen?
als't goed is daar al een maand geleden een topic over geopend in het crewforum... wil je nou zeggen dat je dat niet gelezen hebt? foei! ;)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, even snel aagepast :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Dank u Kees.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 07 augustus 2001 16:19 schreef Paz het volgende:
als't goed is daar al een maand geleden een topic over geopend in het crewforum... wil je nou zeggen dat je dat niet gelezen hebt? foei! ;)
Nee hoor, ik was alleen jullie geheugen even aan het testen :D
Pagina: 1