Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Uitfilteren uit Google zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sugarcool6
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 02:28
Mijn vraag
...
Ik wordt gek van zoeken op google met zoveel van pinterest daartussen. Kan ik dat ergens in chrome uit-
filteren?

Ik kan niks met pinterest, weet niet waarom zoveel van die shit op het web zit. Als je op 80% van die plaatjes klikt dan gaat het uitvergroten niet soepel/moeizaam of je moet weer een ander symbool aanklikken.

Veel van wat er 'tekoop' staat is al lang verkocht (VERWIJDER DAT DAN OOK JONGENS!!!!!!!!, Idem
marktplaats en Ebay wat betreft dit laatste). En men is zoooooooo bang een prijs te vermelden.......
er zijn zoooooveeeeeel mensen op het web die iets willen 'verkopen' maar kennelijk er voor terugschrikken
om prijzen te noemen.

En veeeeeeeel is op het web waarvan je denkt dat wil ik kopen, is het niet te koop!

Zelfs al wil ik niet kopen dan nog is het irritant dat deze mensen op die manier actief zijn want het heeft invloed op of je wel of niet plaatjes kunt vergroten, of je de informatie krijgt die je wilt etc.etc.

We moeten af van al die zooi die halfbakken werkt...pinterest....no intrest....

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik voeg even Google toe aan de topictitel, want je vraagt niet naar de zoekresultaten binnen Excel, de verkenner, of Netflix ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True