Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk foto en video bewerking/ Dev bak (virtual machines en docker containers). heel misschien dat ik af en toe een game speel maar dat overleef ik ook wel op lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een mooie clean desk setup minimaal met:
- lg UD99 32 inch 4k
- Audio engine a2+ met desktopstands
- logitech mastermouse met wireless k800 keyboard
- 1x 1tb samsung ssd en 1x 500 gb ssd. deze gaan mee in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zit momenteel in de AMD mindset maar sta overal voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wens is wel een stille pc.mocht er RGB aanwezig zijn, graag de mogelijkheid deze uit te schakelen haha.
Ga je overklokken?
voorheen wel altijd gedaan, mezelf kennende zal ik hier ooit aan gaan beginnen maar niet vanaf aankoop.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor de keuze van de onderdelen. Ik lees dat Ryzen baat heeft bij snel intern geheugen. en dat bijv premiere pro baat heeft bij een nvidea grafische kaart, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. heb nu een beetje op gevoel een kaart gekozen maar ik hoor graag jullie mening! Het moet wel een beest worden wat even mee kan maar ik denk dat het ook wel mogelijk moet zijn.
Voornamelijk foto en video bewerking/ Dev bak (virtual machines en docker containers). heel misschien dat ik af en toe een game speel maar dat overleef ik ook wel op lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een mooie clean desk setup minimaal met:
- lg UD99 32 inch 4k
- Audio engine a2+ met desktopstands
- logitech mastermouse met wireless k800 keyboard
- 1x 1tb samsung ssd en 1x 500 gb ssd. deze gaan mee in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | Moederborden | MSI X570 Tomahawk WiFi | € 249,90 | € 249,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 254,05 | € 254,05 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,91 | € 98,91 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,05 | € 74,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 167,90 | € 167,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 114,95 | € 114,95 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 134,72 | € 134,72 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.379,48 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zit momenteel in de AMD mindset maar sta overal voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wens is wel een stille pc.mocht er RGB aanwezig zijn, graag de mogelijkheid deze uit te schakelen haha.
Ga je overklokken?
voorheen wel altijd gedaan, mezelf kennende zal ik hier ooit aan gaan beginnen maar niet vanaf aankoop.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor de keuze van de onderdelen. Ik lees dat Ryzen baat heeft bij snel intern geheugen. en dat bijv premiere pro baat heeft bij een nvidea grafische kaart, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. heb nu een beetje op gevoel een kaart gekozen maar ik hoor graag jullie mening! Het moet wel een beest worden wat even mee kan maar ik denk dat het ook wel mogelijk moet zijn.