Toon posts:

Server disconnected warzone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbin2000
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 23-07 20:38
Goedemorgen,

Sinds kort ben ik overgestapt naar een cat6 i.p.v. cat5 internetkabel. Doordat ik zelf de uitgangen moest monteren ging dit met enige moeite gepaard. Uiteindelijk na een paar keer opnieuw proberen was het toch gelukt. Heb vervolgens de kabel doorgemeten met een apparaat en die zei dat er geen problemen waren.

Er waren bij mijn thuis al internetproblemen. Toen ik voor het eerst de Cat6 kabel ging uitproberen op Call of duty warzone werd ik elke keer na 10-15 minuten gedisconnect met de server. Er stond ook dat ik geen verbinding meer had met mijn ethernetkabel. Er is toen een Ziggo monteur geweest, die heeft de instellingen van de router beneden aangepast en de voeding van de router vervangen. De dag erna had ik nergens last meer van. Echter ervaar ik nu al 3 dagen op rij weer dezelfde problemen.

Elke keer als ik Warzone speel disconnect ik na ongeveer 10-15 minuten. Het lijkt erop dat het elke keer na zoveel tijd in een game is. Ik krijg in game dan veel Pakket loss, mijn ping veranderd niet. Vervolgens disconnect ik.

Ik heb echt geen idee waar dit aan kan liggen.

Alvast bedankt voor de reacties

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:21

Wish

ingwell

Zelfde euvel (droppen van verbinding) buiten Warzone om?

No drama

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbin2000
@Wish Dat idee heb ik niet, Als ik op internet zit of fortnite speel lijken deze problemen zich niet voor te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Hmmm. Ik heb wel eens firewalls gezien die wel eens specifieke spellen aanzag als een aanval en dan het verkeer van dat spel inderdaad even blokkeerde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbin2000
@Groentjuh Het rare is dat het altijd een beetje op hetzelfde moment in een potje is. Dan wordt ik erin een keer uitgegooid, of hij loopt om de 10 seconden helemaal vast.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Als ik het zo lees, dan lijkt dit probleem alleen voor dat ene spel te gebeuren. Niet voor andere spellen. Dat maakt mij denken dat dit meer in iets als een firewall zit, dan iets anders (zoals cat5 vs cat6 kabel).

Laten we proberen te pinpointen waar het probleem zou kunnen liggen:
  • Als je het probleem ondervind, werkt internet voor andere applicaties nog wel op hetzelfde apparaat?
  • Als je het probleem ondervind, werkt internet voor andere apparaten nog wel? Zo nee, welke apparaten en wat hebben die apparaten gemeen. Zitten ze bijvoorbeeld allemaal op dezelfde wifi of allemaal bedraad achter 1 apparaat?
  • Als je het probleem ondervind, wat gebeurd er precies. Wat zegt bijvoorbeeld windows over de status van het netwerk? Kun je inloggen op de beheerpagina van je Ziggo modem/router?
  • Welke firewall heb je geïnstalleerd? Kun je die eens uitzetten en kijken of je dan nog steeds dit probleem hebt?

[Voor 6% gewijzigd door Groentjuh op 09-06-2020 13:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbin2000
@Groentjuh Als het probleem zich voordoet staat er dat ik niet meer ben verbonden op mijn hele pc met het ethernet.

Als het probleem zich voordoet heb ik op mijn mobiele telefoon nog wel verbinding met het internet.

Er staat gewoon kan geen verbinding maken met het ethernet als het probleem zich voordoet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:47

Brahiewahiewa

boelkloedig

Robbin2000 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:57:
@Groentjuh Als het probleem zich voordoet staat er dat ik niet meer ben verbonden op mijn hele pc met het ethernet.

Als het probleem zich voordoet heb ik op mijn mobiele telefoon nog wel verbinding met het internet.

Er staat gewoon kan geen verbinding maken met het ethernet als het probleem zich voordoet
Als dat klopt dan lijkt het toch de kabel die nog steeds niet in orde is: één of meerdere losse kontaktjes

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbin2000
@Brahiewahiewa Waarom doet het probleem zich dan alleen voor bij warzone?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:58

DarkUnreal

Postmaster General

Waarom dacht ik dat het over Warzone 2100 ging :(

13:37

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robbin2000
@DarkUnreal Het gaat over call of duty warzone haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:47

Brahiewahiewa

boelkloedig

Robbin2000 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:14:
@Brahiewahiewa Waarom doet het probleem zich dan alleen voor bij warzone?
Toeval.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• RoelNabuurs
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 29-09-2020
Ik had dit ook, heb alles teruggezet naar fabrieksinstellingen. Sindsdien al maanden geen problemen meer mee. (had het ook alleen bij warzone.) O-)

• rodgaa
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 14-06 14:10
@RoelNabuurs Wat heb je terug gezet naar fabrieksinstellingen dan? In CoD bedoel je?

• vanderlindenj
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 03-12-2020
Ja wat bedoel je met fabrieksinstellingen......

• anVeNiQ
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14-09 09:12
Ik heb dit probleem ook sinds kort, voorheen nooit ergens last van gehad. Het is zeer random maar eens in de zoveel tijd wordt ik gedisconnect van de servers en klapt het hele internet er uit. Ik moet dan ook echt de router restarten om alles weer op orde te krijgen. Ik heb internet van T-mobile thuis i.c.m. met een Vigor router (2132F). Ik heb mijn pc op een static IP adres ingesteld om poorten te kunnen openen. De poorten die worden aangegeven vanuit Activision heb ik opengesteld voor dit static IP.

Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd. Battlenet opnieuw geinstalleerd. UpnP aangezet op de router (dit wil ik liever niet). Extra poortern open gezet voor mijn static IP. Instellingen in de game teruggezet naar default (graphic settings etc.).

Het uitvallen van de connectie lijkt echt alleen te gebeuren tijdens het spelen van Warzone, verder gebeurt dit nooit.

Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Ik heb namelijk echt geen ideeën meer...

Alvast bedankt!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee