Kop 2 onder " Stijlen" is weg.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlT
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06-2020
Mijn vraag
Als ik Word open heb ik onder Stijlen veel keuze. Hier staan ook Kop 1, 2, en 3 om deze in de inhoudsopgave te laten verschijnen. Tot zover OK. Echter wanneer ik een bestaand, eerder in Word gemaakt document, open is mijn stijl Kop 2 niet meer beschikbaar. Ik kan dus geen mooie inhoudsopgaven met 3 niveaus maken.

Vraag hoe krijg ik die weer in het lint.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MS Office 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb,
Van alles maar lukt niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

KarlT schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:14:
Mijn vraag
Als ik Word open heb ik onder Stijlen veel keuze. Hier staan ook Kop 1, 2, en 3 om deze in de inhoudsopgave te laten verschijnen. Tot zover OK. Echter wanneer ik een bestaand, eerder in Word gemaakt document, open is mijn stijl Kop 2 niet meer beschikbaar. Ik kan dus geen mooie inhoudsopgaven met 3 niveaus maken.

Vraag hoe krijg ik die weer in het lint.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MS Office 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb,
Van alles maar lukt niet.
Van alles geprobeerd is niet erg specifiek... kan je wat voorbeelden van wat je hebt gedaan uittypen?

Misschien kan je hier wat mee: Howtogeek tutorial over instellen van standaard headers.

Een andere optie die je makkelijk kan proberen is bij de windows instellingen - apps en onderdelen Office opzoeken, dan klikken op wijzigen en vervolgens op 'snel herstellen'. Als dat niet werkt kan je nog kiezen voor 'online herstellen'. Office wordt dan opnieuw geïnstalleerd en de meeste standaardinstellingen worden teruggezet.

Nog een andere optie is om een nieuw document te openen, vervolgens tegelijk je oude document te openen waar die stijlen weg zijn, en vanuit het oude document alles te selecteren en kopiëren naar de nieuwe. Vervolgens sla je de nieuwe op onder de oude naam (oude document wel eerst sluiten).

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 09-06-2020 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik denk dat je normal.dot stuk is.

Kopieer de normal.dot van een andere PC, zoek je normal.dot die kapot is en vervang die.

[ Voor 19% gewijzigd door sypie op 09-06-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In aanvulling op @gwystyl: niet beschikbaar of niet zichtbaar als een van de paar dozijn standaard zichtbare? Als dat tweede kan je het vinkje zetten bij 'toevoegen aan galerij stijlen'.

offtopic:
Duidelijker zijn dan 'Van alles' is nog los van dat we graag zien dat men eerst zelf tot een oplossing probeert te komen, ook erg nodig omdat we anders allemaal het zelfde gaan roepen als dat je al hebt geprobeerd. En dan gaan we dus niet nadenken over andere oplossingen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)