Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

youtube: youtube

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:26
Hoi,

Ik heb nu al een paar keer gezien dat de videotitel niet automatisch wordt geplaatst bij het plaatsen van een youtube linkje:

Twee posts van mezelf:
Raymond in "[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 4"

Raymond in "[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 4"

Doe ik iets fout, of heb ik gewoon lastige youtube linkjes oid?
Het gebeurt niet altijd en ik heb nog geen lijn kunnen ontdekken.

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:01

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Gewoon tussen video-tags plaatsen. Zie ook het player-icon boven in de 'werkbalk' van je textbox. Gelukkig gaat het niet vanzelf met enkel de URL :).

[Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 09-06-2020 09:58]

Waar ga je heen?

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 11:56

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
YouTube: YouTube
YouTube: Modern End Table // Side Table // Woodworking

Eerste is de short-url youtu.be, tweede is de volledige url youtube.com

[Voor 18% gewijzigd door Kees op 09-06-2020 09:59]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:36

BM

Moderator Spielerij
Kan iemand mijn topic hierin mergen? :) Youtube linkjes zonder titel

In dat voorbeeld gaat het precies andersom fout namelijk,

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:01

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Als het niet embeddable is, omdat de eigenaar, het niet wilt laten embedden, dan zie je geloof ik enkel de URL.

[Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 09-06-2020 10:01]

Waar ga je heen?

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een maand of wat terug had ik dit ook (met de gewone niet minified url), maar op het moment dat ik een bugreport wilde maken ging het parsen weer goed. Dacht dat het een korte storing was.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• stafvh
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 12-04 12:39
Als je een youtube artikel deelt op imessage kwam vroeger een screenshot en evt een titel te voorschijn zodat de geadresseerde direct wist waar het over gaat, zonder desbetreffende link te moeten openen.

Sinds kort staat er alleen dit

• jelle.
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:38

jelle.

Product Marketeer
Viel me ook op. Lijkt erop dat de nieuwe consent wall van Google in de iMessage preview getoond wordt. Wellicht dat Apple dit verhelpt in een update, want anders dan bij embedded video's op sites komen er in iMessage geen cookies mee.

Overigens staat dat verder helemaal los van de berichten hierboven ;)

[Voor 13% gewijzigd door jelle. op 12-04-2021 12:51]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True