Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

alround laptop, gaming photoshop streaming etc +/- 1500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamergirlluna
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 22-06-2020
Wat zoek je

Ben aan het zoeken naar een fijne nieuwe laptop die van alle markten thuis is nu mijn Asus k73sv van zon kleine 10 jaar oud aan vervanging toe is. Ik wil weer kunnen gamen op mijn laptop. Ja laptop want ik wil echt geen desktop. Behalve gamen wil ik ook fotos kunnen bewerken met photoshop en games kunnen streamen. Uiteraard ook mijn webpagina bijhouden, mail en textverwerken naast social media.Een webcam is ook een vereiste voor me. Kortom een allround laptop. die toch wel een redelijke levensduur moet hebben.

https://www.bol.com/nl/p/...7ZGqg_0_37.46.ProductPage

commentaar op mijn eigen idee
Bovenstaande leek me wel een aardige voor die prijs alleen ja mis dus wel de webcam en is dit eigenlijk een windows 10 en zit dat er automatish op? Persoonlijk heb ik nu op dit moment windows 10 pro hoe pak ik dat aan iemand advies voor mij want heel eerlijk gezegd weet ik er niet zo heel veel van af.

Wat is je budget?
Mijn budget is rekbaar maar ik zet hem op 1500 euro. Bovenstaande zit daar ruim boven maar dat is niet perse een probleem.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ahoewel ik niet veel met mijn laptop op pad zal gaan wil ik wel een mooi formaat. De enkele keer dat ik hem meeneem zal 2 max 3 keer per jaar zijn. MIjn laptop nu is best groot, 17 inch geloof ik maar heb dat altijd prettig gevonden behalve uiteraard met vervoer. kleiner mag maar liever niet en groter beslist niet

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb voorkeur voor Asus omat ik daar eenamaal hele goeie evaring mee heb. Wel vind ik het ook belangrijk dat deze goed gekoeld is net als mijn oude huidige asus (zie boven) aangezien ik in het verleden al verschilende desktops opgebrand heb (bijna letterlijk) en deze huidige asus daar nooit last van had. Ook een goede batterij vind ik belangrijk.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19:41
Je pakt hiermee een laptop van de 9000 serie, terwijl de 10000 ook al uit is.
Waarom wil je Windows pro?
Wil je liever Intel of ryzen?
Waarvoor heb je webcam nodig?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wiljantewinkel
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22-04 10:57
Kijk eens op deze website: https://laptopparts4less.frl/

Heb hier ik inmiddels 2x een laptop samengesteld, het totaalplaatje is super! Prijs is extreem goedkoper t.o.v. andere aanbieders, service en contact gaat ook erg goed!

Heb zelf vorig jaar voor +- 1650 een laptop; 17 inc. 144Hz Met 1tb M.2, 16gb ram en 2070 max-Q aangeschaft, tot op de dag ben ik nog ontzettend tevreden en kan ik ieder spel zonder problemen aan.

Succes!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14:20
Niet langer twijfelen en snel deze kopen:

pricewatch: Lenovo Legion Y740-15IRHg (81UH004KMH)

Past perfect binnen budget en zoveel specs krijg je nergens voor deze prijs.. Volgens mij moet je wel snel zijn want ze gaan hard. Als je ze in je winkelmandje gooit zie je dat er nog maar 17 zijn dus ik denk loop van de week op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamergirlluna
99ruud99 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:37:
Je pakt hiermee een laptop van de 9000 serie, terwijl de 10000 ook al uit is.
Waarom wil je Windows pro?
Wil je liever Intel of ryzen?
Waarvoor heb je webcam nodig?
Zoals ik al schreef heb ik er niet zoveel verstand van. ik koos deze ivm met de prijs ik ga ervan uit dat een oudere serie goedkoper is? maar weet niet de specificatie verschillen
ik gebruik nu windows pro en leek mij fijner omdat er dan voor mij weinig nieuw zal zijn qua besturing, menu etc

Ik weet niet wat de verschillen zijn tussen intel en ryzen

webcam voor social media, conferences etc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19:41
Verschil 9000 vs 10000 is niet onoverkomelijk, maar wel aanwezig. Of het de prijs waard is hangt af van je eigen eisen. Zie het als een telefoon van nieuwe serie en oude serie. De nieuwe is wat beter, maar bellen kunnen ze allebei :) .
Ryzen is vaak wat goedkoper, heeft meer cores, maar minder single core snelheid.

Verschil tussen windows pro en home is voor meeste standaard gebruikers verwaarloosbaar.

• Gamergirlluna
99ruud99 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:49:
Verschil 9000 vs 10000 is niet onoverkomelijk, maar wel aanwezig. Of het de prijs waard is hangt af van je eigen eisen. Zie het als een telefoon van nieuwe serie en oude serie. De nieuwe is wat beter, maar bellen kunnen ze allebei :) .
Ryzen is vaak wat goedkoper, heeft meer cores, maar minder single core snelheid.

Verschil tussen windows pro en home is voor meeste standaard gebruikers verwaarloosbaar.
welke zou jij dan adviseren en weet je ook een tegenhanger met webcam?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True