Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Speakers Philips Philips MCD708 micro hifi hergebruiken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wlf
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-04 10:39
Het centrale deel (radio/cd/versterker) van deze (Philips MCD708) micro hifi set heeft he begeven.
Waarmee kan ik de radio/cd vervangen zodat ik de speakers kan blijven gebruiken?
Liefst met DAB+.

Bij receivers vind ik enkel brede toestellen, bestaan er ook smalle/micro versies?
versterkers-en-receivers/vergelijken DAB+ 50W

Bij de audiosets enkel inclusief speakers.

<PC specs>

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06:03

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Er zijn ook smalle, bv. Denon D-M41DAB.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-06 18:08
bv

https://www.radiowinkel.c...uetooth-en-usb-dac-zwart/

https://www.wifimedia.eu/nl/pd-301dab-x.html <edit> sorry, dit is nog niet een versterker, dan verdubbelt de prijs door bv ook de https://www.wifimedia.eu/nl/ai-301da-x.html erbij te nemen.

[Voor 53% gewijzigd door canonball op 09-06-2020 08:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat zijn gewoon normale speakers, die kun je aan iedere versterker of whatever hangen. Zolang je geen grenzen opzoekt (keihard zetten) gaat dat prima :)

Wedervraag is wat je voor functionaliteit verwacht van een nieuwe set. Streaming, cd speler, dab radio?
En wat je budget dan is.

[Voor 4% gewijzigd door The Eagle op 08-06-2020 21:47]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19:42

Koeitje

Back-up tiems now?

De Naim Uniti ATOM is wel een leuke compacte versterker:
https://www.iear.nl/product/naim-uniti-atom-hdmi/

Doet alles wat je wilt (op DAB na).

[Voor 4% gewijzigd door Koeitje op 09-06-2020 00:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 01:53
Koeitje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:01:
De Naim Uniti ATOM is wel een leuke compacte versterker:
https://www.iear.nl/product/naim-uniti-atom-hdmi/

Doet alles wat je wilt (op DAB na).
Is dat een hele flauwe manier om te vragen wat zijn budget is :+ ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-06 16:32
Is een autoradio als vervanging geen optie? Die zijn compact en hebben het meeste wel aan boord (CD, USB, Bluetooth, radio met DAB+). Het vermogen is alleen wat beperkt vergeleken met het meeste "thuis-spul" als het heel hard moet kunnen. Voeden kan met een stevige 12v-adapter of zelfs een omgebouwde oude PC-voeding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies mag in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik schop het topic die kant even op: AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Jag schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:11:
[...]

Is dat een hele flauwe manier om te vragen wat zijn budget is :+ ?
Ook. Het geeft natuurlijk wel antwoord op de vraag :+

Overigens zou @Wlf ook kunnen overwegen die speakers te verkopen. Ik zie ze op MP regelmatig voorbij komen (ik loer dagelijks naar Philips speakers, don't ask). Die dingen hebben een ribbon tweeter aan boord en zijn daarom best gewild. Zet ze voor 25 euro te koop en ze zijn morgen weg.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wlf
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-04 10:39
Bedankt voor de tips al, maar vele boven budget.

Belangrijkste functionaliteit is DAB+ radio en ingang voor CD speler (wit/rood tulp).

Een nieuwe set heb je al voor €200-300, dus ben niet van plan meer dan dat uit te geven.
pricewatch: Philips BTB8000

[Voor 15% gewijzigd door Wlf op 09-06-2020 19:44]

<PC specs>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19:42

Koeitje

Back-up tiems now?

Wlf schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:41:
Bedankt voor de tips al, maar vele boven budget.

Belangrijkste functionaliteit is DAB+ radio en ingang voor CD speler (wit/rood tulp).

Een nieuwe set heb je al voor €200-300, dus ben niet van plan meer dan dat uit te geven.
pricewatch: Philips BTB8000
Je kan beter een nieuwe set kopen denk ik, al dit soort setjes zijn gemaakt om zo goedkoop mogelijk te zijn. Ik denk dat het nog vrij lastig is iets te vinden wat dezelfde prijs is en alles doet wat jij wilt. Losse componenten zijn over het algemeen bedoelt voor een markt die wat meer geld wil uitgeven voor wat betere kwaliteit. Nu kan je dat ook willen door los iets te kopen, maar zonder je luidsprekers te vervangen gaat het echt niets uitmaken.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True