Toon posts:

Steeds stekker uittrekken Vaatwasser Siemens ?!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waterboyke
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-07 00:21
Hi iedereen,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn vaatwasser van het merk Siemens (SN45M539EU/55). :/
Die valt steeds willekeurig uit tijdens een programma of wil zelfs soms geen programma beginnen...
Als die dan uitvalt, dan hoor je een klikje (soort relais) en dan is alles uit. Dus ook geen display meer en ik krijg hem dan ook niet meer terug aan. :? Ik moet de stekker dan even uit het stopcontact halen, even wachten tot ik weer een klikje hoor, en dan kan ik de stekker terug insteken en wil die weer verder doen waarmee die bezig was.

Wat heb ik al gedaan...Ik dacht eerst dat het iets met het afloopventiel was omdat die meestal op dat moment uitviel als dit ventiel schakelde en dat zoemde/trillen toch vrij hard. Er zit dus een nieuw afloopventiel in ondertussen en dat werkt toch iets beter en nog weinig gezoem/getril. Toch is het probleem nog steeds aanwezig. Mijn tweede verdenking is iets met de pomp die het water moet weg pompen want daar valt die ook vaak op uit. Die werkt ook soms in vreemde schokken precies, niet constant lopend...
Maar dat verklaart dan niet het uitvallen ook tijdens een programma terwijl die druk bezig is met wassen, duidelijk hoorbaar binnenin.

Het ding geeft dus nooit een foutmelding, valt gewoon uit, werkt pas terug door stekker uit te trekken, wachten en weer in te steken. Iemand enig idee wat dit kan zijn aub ?
Bedankt alvast !
Vriendelijke groeten,

Dimi

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:44

Guldan

Thee-Nerd

Dat klinkt als een zekering die zichzelf na verloop van tijd weer reset. Ik meende dat deze vroeger wel in computer voedingen zaten maar bij een vaatwasser heb ik dat nog nooit gehoord. Als dat dus de reden is dan lijkt het erop dat er iets niet goed zit in de vaatwasser.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee