handoff met word (office)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-05 11:38
Hallo,

Ik heb begrepen dat ik met de functie ‘handoff’ synchroon kan werken met mijn iphone en imac in 1 word (office) document kan werken.

Weet iemand of de apple handoff functie icm microsoft office (word) app goed functioneert, en dus niet botst?

Groet!

PS: ik heb deze vraag ook in andere fora, gesteld. Een kwestie van zoveel mogelijk feedback te ontvangen. Hopelijk vind niemand dit erg?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 23:48
Sla het document op in onedrive of op sharepoint en dan is word multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 16:51

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je hebt Word? Je hebt een iPhone en een iMac? Dus... hoe vind je zelf dat het werkt toen je het ging testen? ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:34
dellete schreef op maandag 8 juni 2020 @ 20:03:
Hallo,

Ik heb begrepen dat ik met de functie ‘handoff’ synchroon kan werken met mijn iphone en imac in 1 word (office) document kan werken.

Weet iemand of de apple handoff functie icm microsoft office (word) app goed functioneert, en dus niet botst?

Groet!

PS: ik heb deze vraag ook in andere fora, gesteld. Een kwestie van zoveel mogelijk feedback te ontvangen. Hopelijk vind niemand dit erg?
Weet je wat jammer is? Ik zie dat je heel vaak allerlei vragen stelt maar er blijkt vaak weinig inzet uit je vragen. Kijk even wat ik vind na 2 minuten op Google: “ Handoff works with apps like Mail, Safari, Maps, Messages, Reminders, Calendar, Contacts, Pages, Numbers, and Keynote.” Had je dit zelf niet kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@Volkan1984 Maar daar staat Microsoft Word dan weer niet bij...

Mijn idee: Installeer op je toekomstige iPhone de Microsoft Office App zodat je netjes Word documenten op je telefoon kunt bewerken (hoe ernstig dat ook aanklooien is op zo'n klein schermpje).

Zoals ik elders las: eerst maar eens een iPhone aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:34
sypie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:15:
@Volkan1984 Maar daar staat Microsoft Word dan weer niet bij...

Mijn idee: Installeer op je toekomstige iPhone de Microsoft Office App zodat je netjes Word documenten op je telefoon kunt bewerken (hoe ernstig dat ook aanklooien is op zo'n klein schermpje).

Zoals ik elders las: eerst maar eens een iPhone aanschaffen.
Word staat er niet bij dus ik ga ervan uit dat het daarom dus niet kan. Er staan sowieso geen third party apps vermeld: https://support.apple.com...-devices-mchl1d734309/mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Volkan1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:10:
[...]

Weet je wat jammer is? Ik zie dat je heel vaak allerlei vragen stelt maar er blijkt vaak weinig inzet uit je vragen. Kijk even wat ik vind na 2 minuten op Google: “ Handoff works with apps like Mail, Safari, Maps, Messages, Reminders, Calendar, Contacts, Pages, Numbers, and Keynote.” Had je dit zelf niet kunnen vinden?
hallo,

Deze informatie had ik ook al gevonden, maar het draaide er hem om bij mij of apps die net niet van apple zijn (word, ableton, serato,...) vlot werken via handoff, want het is vanzelfsprekend dat apple apps vlot werken op deze manier.

Ik zocht dus naar ervaringen van anderen...

Groet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
kaassouffle schreef op maandag 8 juni 2020 @ 20:53:
Je hebt Word? Je hebt een iPhone en een iMac? Dus... hoe vind je zelf dat het werkt toen je het ging testen? ;) :P
Wel ik had/heb momenteel enkel een macbookpro en een imac, maar om van handoff gebruik te maken hoor ik nog met apple id te werken, en nog enkele zaken die ik momenteel nog niet kan verwezenlijken.

Ik zocht dus eingenlijk vooral naar hoe anderen apple continuity/handoff ervaren met word en andere apps..

groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Volkan1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:24:
[...]

Word staat er niet bij dus ik ga ervan uit dat het daarom dus niet kan. Er staan sowieso geen third party apps vermeld: https://support.apple.com...-devices-mchl1d734309/mac
Dat is ook mijn vrees.. ik vroeg het vandaag aan een fnac-verkoper en die reciteerde wat op de apple site staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Volkan1984 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:10:
[...]

In de toekomst zal ik het voorafgaande opzoekwerk vermelden!
Pagina: 1