Dag,
Mijn vraag is: Welke hardware kan ik aanschaffen om mijn huidige PC een upgrade te geven?
Ik vind mijn PC nog te jong om in z'n geheel te vervangen dus wil ik kijken naar de mogelijkheid om upgrades te plaatsen zodat hij er weer even tegen aan kan. Mijn budget ligt tussen de €300-400,-
Relevante software die ik gebruik:
Ik speel eigenlijk alleen World of Warcraft en ik wil dat mijn PC deze met 50/60 FPS kan draaien op normale settings. Ik merk nu dat op sommige momenten mijn FPS enorm kan droppen naar een punt dat het niet lekker meer speelt.
De recommended specs die voor World of Warcraft zijn gegeven zijn:
Processor: Intel® Core™ i7-4770 or AMD FX™-8310 or better
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GTX 960 4GB or AMD™ Radeon™ R9 280 or better
Memory: 8 GB RAM
Relevante hardware die ik gebruik:
Besturingssysteem: Windows 7 (64bits)
System Manufacturer: MSI
System Model: MS-7721
Processor: AMD A6-6400K APU with Radeon(tm) HD Graphics (2 CPUs), ~3.9GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 7366MB RAM
Page File: 7926MB used, 6802MB available
DirectX Version: DirectX 11
Card name: AMD Radeon HD 8470D
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x9996)
Ik ben een totale leek op dit gebied dus ik ben onzeker over wat aan te schaffen en of dit samengaat met de huidige hardware die ik al heb en zou hier graag advies over vragen. Mocht er informatie missen dan hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Melvin
Mijn vraag is: Welke hardware kan ik aanschaffen om mijn huidige PC een upgrade te geven?
Ik vind mijn PC nog te jong om in z'n geheel te vervangen dus wil ik kijken naar de mogelijkheid om upgrades te plaatsen zodat hij er weer even tegen aan kan. Mijn budget ligt tussen de €300-400,-
Relevante software die ik gebruik:
Ik speel eigenlijk alleen World of Warcraft en ik wil dat mijn PC deze met 50/60 FPS kan draaien op normale settings. Ik merk nu dat op sommige momenten mijn FPS enorm kan droppen naar een punt dat het niet lekker meer speelt.
De recommended specs die voor World of Warcraft zijn gegeven zijn:
Processor: Intel® Core™ i7-4770 or AMD FX™-8310 or better
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GTX 960 4GB or AMD™ Radeon™ R9 280 or better
Memory: 8 GB RAM
Relevante hardware die ik gebruik:
Besturingssysteem: Windows 7 (64bits)
System Manufacturer: MSI
System Model: MS-7721
Processor: AMD A6-6400K APU with Radeon(tm) HD Graphics (2 CPUs), ~3.9GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 7366MB RAM
Page File: 7926MB used, 6802MB available
DirectX Version: DirectX 11
Card name: AMD Radeon HD 8470D
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x9996)
Ik ben een totale leek op dit gebied dus ik ben onzeker over wat aan te schaffen en of dit samengaat met de huidige hardware die ik al heb en zou hier graag advies over vragen. Mocht er informatie missen dan hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Melvin