Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Schijfkopieen verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JaXter608
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19-04 23:05
Ik heb eindelijk een Samsung SSD EVO 860 aangeschaft om mijn oude MacBook Pro uit 2012 sneller te maken. Nu was het plaatsen van de SSD een eitje, maar het opnieuw installeren van MacOS wil maar niet lukken. Via Internet Recovery duurden uren (meerdere malen 20 uur gewacht) maar leverde geen resultaat op. Nu via een andere Mac een Catalina InstaL USB kunnen maken. Dat leek te werken, maar nu loopt de installatie tijd steeds een uur op. Dus weer opnieuw begonnen. Nu zie ik in Schijfhulpprogramma twee schijfkopieen staan waarvan ik afvraag of ik deze kan verwijderen of niet. Iemand die weet of ik deze moet verwijderen om mijn installatie te kunnen voltooien en zo ja: hoe? Dank alvast.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@JaXter608 Ja dat kan, alles verwijderen (behalve de externe) waar je van boot.

De interne ook gewoon helemaal formatteren en daarna het nieuwe OS installeren.

Let op dat je dus tijdens het opstarten Option inhoud om te booten vanaf je USB stick.

[Voor 24% gewijzigd door Greatsword op 08-06-2020 13:17]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True