bericht venster groter?

Pagina: 1
Acties:

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 16:00
het bericht venster vind ik te klein, kan dat niet net zo breed zoals het bericht ook daadwerkelijk gepost wordt?

dus het venstertje waarin je je reply typed, net zo breed als de thread waarin het berichtje komt te staan.

dat lijkt mij een stuk makkleijker, vooral bij langere posts, dan kun je makkelijker controleren of er bv foutjes inzitten, maar ook bv voor de opmaak van de berichtjes.
soms ziet het er niet uit in het bericht venster maar in bv de echt posts weer wel. met het afbreken van de regel bedoel ik dan.
en ook met bv een smilie aan't einde van de zin. die staat dan onder de regel in de post, maar bij het typen heb je um dus wel achter die zin neergezet. maar dit komt dus omdat de regel anders afgebroken wordt.

en dan ben je ook gelijk dat paarse vlakje kwijt naast het reply venstertje.
is dit een beetje goed idee? of ben ik de enige?

voor de rest niks dan goed hoor. over dit forum.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dat lijkt mij een stuk makkleijker, vooral bij langere posts, dan kun je makkelijker controleren of er bv foutjes inzitten, maar ook bv voor de opmaak van de berichtjes.
Ook handig: De Bekijk BerichtFunctie :)

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Staat al zoiets bij bugs.topix.nl. En je hebt natuurlijk de bekijk bericht knop nog :?

<edit> Webgoodie == sneller </edit>

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 16:00
ja das waar,
maar zou dat niet gewoon makkelijker zijn als het venster gewoon groter is.
das toch zo aangepast.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Plus dat als je het venster net zo groot maakt als het bericht, je de layout opfokked, wat ook niet echt mooi is enzo :)

BTW, ik vind het wel cool dat dat schermpje zo klein is, als je dan een beetje typt, lijkt het erg veel, en dat staat zo interessant :o :D

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-11 21:51
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:24 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Plus dat als je het venster net zo groot maakt als het bericht, je de layout opfokked, wat ook niet echt mooi is enzo :)

BTW, ik vind het wel cool dat dat schermpje zo klein is, als je dan een beetje typt, lijkt het erg veel, en dat staat zo interessant :o :D
ik vind alle teksten die ik schrijf sowieso interessant dus...

ik vind het toch wel goed zo, ik gebruik meestal bekijk bericht eerst voordat ik post(kan ik nog wat spelfouten eruit halen :P )

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Pagina: 1