Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Moeders heeft sinds 2012 een prebuild Acer systeem (i5-2320/GT510/8GBRAM/SSD (later geplaatst). De PC wordt met name gebruikt voor webbrowsing, het bekijken van Youtube video's. Af en toe wordt er een foto mee bewerkt (Magix/Paint) en wellicht in de toekomst een video via Openshot editen. Allemaal relatief licht gebruik. Van belang is dat de PC relatief klein is i.v.m. beperkte ruimte.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 350 en 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm (Full-HD), SSD Crucial 500GB (1 jaar oud) en muis/toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien het verwachte gebruik zat ik te denken aan een ASRock Barebone, een Intel Wifi DesktopKit, 16GB geheugen (8GB zou voldoende voor nu moeten zijn, maar gezien de PC zo'n 5+ jaar mee moet, liever 16GB).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, maar de ASRock Barebone krijgt goede recensies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te groot. Wifi is een belangrijk punt, de PC staat op zolder. Met de huidige USB-stick regelmatig problemen. Die wil ik voorkomen met een sterkere Wifi.
Ga je overklokken?
N.v.t.
Wat verwacht je van ons?[i]
Onderstaand de build die ik in gedachten heb. Ik hoor daar graag reacties op. Daarbij vraag ik me af of deze Desktop kit (wanneer die beschikbaar komt) kan in combinatie met de Deskmini. Ik wilde de 'officiele' wifi kit niet hebben omdat die een relatief oud M2 kaartje heeft. Een goed alternatief sta ik ook open voor. Ik hoor graag jullie reacties!
Moeders heeft sinds 2012 een prebuild Acer systeem (i5-2320/GT510/8GBRAM/SSD (later geplaatst). De PC wordt met name gebruikt voor webbrowsing, het bekijken van Youtube video's. Af en toe wordt er een foto mee bewerkt (Magix/Paint) en wellicht in de toekomst een video via Openshot editen. Allemaal relatief licht gebruik. Van belang is dat de PC relatief klein is i.v.m. beperkte ruimte.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 350 en 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm (Full-HD), SSD Crucial 500GB (1 jaar oud) en muis/toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien het verwachte gebruik zat ik te denken aan een ASRock Barebone, een Intel Wifi DesktopKit, 16GB geheugen (8GB zou voldoende voor nu moeten zijn, maar gezien de PC zo'n 5+ jaar mee moet, liever 16GB).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, maar de ASRock Barebone krijgt goede recensies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te groot. Wifi is een belangrijk punt, de PC staat op zolder. Met de huidige USB-stick regelmatig problemen. Die wil ik voorkomen met een sterkere Wifi.
Ga je overklokken?
N.v.t.
Wat verwacht je van ons?[i]
Onderstaand de build die ik in gedachten heb. Ik hoor daar graag reacties op. Daarbij vraag ik me af of deze Desktop kit (wanneer die beschikbaar komt) kan in combinatie met de Deskmini. Ik wilde de 'officiele' wifi kit niet hebben omdat die een relatief oud M2 kaartje heeft. Een goed alternatief sta ik ook open voor. Ik hoor graag jullie reacties!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 81,05 | € 81,05 |
| 1 | Netwerkadapters | Intel Wi-Fi 6 Gig+ Desktop Kit | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Barebones | ASRock DeskMini A300 | € 144,39 | € 144,39 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4SFS832A | € 69,15 | € 69,15 |
| 1 | Overige componenten | ASRock DeskMini 2x USB 2.0 cable | € 9,20 | € 9,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 303,79 | ||