Ik zoek een?
Ik zoek voor mijn broer een upgrade voor zijn systeem (gekocht 3 jaar en 1 dag geleden). Aangezien hij nog met 8gb ram leeft, en vaak games speelt welke naar mijn idee nogal wel geheugen kunnen vragen (plus meer apps), een upgrade in geheugen. En daarnaast een GPU om graphics wat smoother te kunnen draaien.
Wat is je budget?
Zijn budget is ongeveer 400 euro. Ik wil het liefst wat voorstellen kunnen doen met verschillende prijzen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het liefst gewoon iets stabiels, ik weet niet zeker of bepaalde merken nou echt vaker problemen geven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik plaatst de huidige setup wel even hieronder, het idee is echt met name gaming. Ik geloof dat hij AutoCad moet gaan draaien, maar dat zal hij op z'n werk laptop doen lijkt me. Momenteel speelt hij veel WoW classic, maar dat omdat hij vaak problemen heeft met andere games die vast lopen, zo speelt hij nog retail WoW, ik geloof dat hij nog wat warhammer games speelt die te zwaar lijken te zijn en verder sowieso nog best veel meer. Ik moet zeggen dat het crashen van games meer een driver issue lijkt te zijn, maar upgraden kan in dit geval sowieso geen kwaad met een budget setup van 3 jaar oud.
Ik meen dat hij ook op een hogere resolutie zat dan 1080p
Huidige PC:
Ik lees ook redelijk wat over Bios upgrades betreft de AMD kaarten, kan iemand me daar nog wat invullen? Ik vind het prima als ik voor hem dat zal doen. Ik heb een sneller stickje geheugen gepakt dan hij heeft. Ik geloof dat dat niet veel uitmaakt.
Upgrades:
Ik zoek voor mijn broer een upgrade voor zijn systeem (gekocht 3 jaar en 1 dag geleden). Aangezien hij nog met 8gb ram leeft, en vaak games speelt welke naar mijn idee nogal wel geheugen kunnen vragen (plus meer apps), een upgrade in geheugen. En daarnaast een GPU om graphics wat smoother te kunnen draaien.
Wat is je budget?
Zijn budget is ongeveer 400 euro. Ik wil het liefst wat voorstellen kunnen doen met verschillende prijzen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het liefst gewoon iets stabiels, ik weet niet zeker of bepaalde merken nou echt vaker problemen geven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik plaatst de huidige setup wel even hieronder, het idee is echt met name gaming. Ik geloof dat hij AutoCad moet gaan draaien, maar dat zal hij op z'n werk laptop doen lijkt me. Momenteel speelt hij veel WoW classic, maar dat omdat hij vaak problemen heeft met andere games die vast lopen, zo speelt hij nog retail WoW, ik geloof dat hij nog wat warhammer games speelt die te zwaar lijken te zijn en verder sowieso nog best veel meer. Ik moet zeggen dat het crashen van games meer een driver issue lijkt te zijn, maar upgraden kan in dit geval sowieso geen kwaad met een budget setup van 3 jaar oud.
Ik meen dat hij ook op een hogere resolutie zat dan 1080p
Huidige PC:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 131,68 | € 131,68 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 152,05 | € 152,05 |
| 1 | Behuizingen | Antec VSK3000B-U3/U2 | € 31,99 | € 31,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2666C16 | € 40,62 | € 40,62 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 68,11 | € 68,11 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 179,95 | € 179,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 651,40 | ||
Ik lees ook redelijk wat over Bios upgrades betreft de AMD kaarten, kan iemand me daar nog wat invullen? Ik vind het prima als ik voor hem dat zal doen. Ik heb een sneller stickje geheugen gepakt dan hij heeft. Ik geloof dat dat niet veel uitmaakt.
Upgrades:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Challenger 6G OC | € 303,- | € 303,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 364,01 | € 364,01 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16 | € 37,99 | € 37,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 705,- | ||
[ Voor 35% gewijzigd door Gopher op 08-06-2020 10:35 ]