Klachtje over T.net of is dit weer een dubbelpost?

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
dit kwam ik tegen:
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren op oude artikelen waarop meer dan drie weken lang geen reactie is gegeven.
het zal al wel een tijdje zijn hoor, en ik vind het ook geen ramp, maareh, het is jammer dat je ook niet in de FAQ van tweakers.net niet kan posten!! op gewone newspostings kan ik me er wel wat bij voorstellen, maar waarom in de FAQ ook? er komen altijd wel nieuwe mensen op t.net en die willen misschien wat vragen bij het betreffend FAQ stukje.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/16

Hiero kun je al je Tnet vragen ook stellen.

Komt er wel op neer dat we allemaal blij zijn met een slotje dat op topics verschijt waar al 3 weken niet op is gereageerd, alleen de FAQ valt er dan uit omdat het altijd bereikbaar zou moeten zijn...... detailtje

FEMME !!

• Mister_X
ehm, ik heb het niet over topics, maar gewoon over de reacties van de FAQ op t.net, of begrijp ik jou verkeerd?

maar heb ik nou een beetje gelijk of niet?

ow, tussenhaakjes(kan iemand deze even verplaatsen dan naar t.net moddereten fora?)

bvb.
Evert

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je hebt volkomen gelijk en deze bug moet je idd op LA aankaarten, vragen die je in de TNet FAQ vraagt kun je op TMF ook vragen......

Een topic is een topic. of dat een nieuwspost, een meuktracker, een review of een FAQ is, op alle kan je reageren en alle kan je modden, ze worden allemaal als topic gezien.....
Alleen met het tijdslot is de FAQ ook op slot gegaan. Woeps. :P

• Mister_X
wow, ik voel me best wel goed nou, nou maar hopen dat iemand hem even verplaatsen wilt naar TMF :)

ik kwam er trouwens achter toen ik wat over het mod systeem wow vragen. :) aangezien ik met AMS bezig ben: "Advanced Moderator System" jaja zelf verzonnen :) :P

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik vind 'em hier beter op z'n plek :?
Sub TMF is eigenlijk voor de moderaties op t.net maar niet voor het melden van "kevertjes en foutjes" op t.net. Dat kun je beter hier doen :)
(zie ook hier: [topic=120239] )
Hier in LA dwaalt nog wel eens een T.net crew member :P

editje gelinkt :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Mister_X
[nerveus mode]

waar blijf ie dan nou..... ? ;)

[/nerveus mode]

ach, misschien word er "dankzij mij" (wat klinkt dat mooi) wel HARD aan gewerkt, haha, grapje hoor :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Da's lastig, maar dat ligt zo te horen aan de manier waarop dat script in elkaar zit. Ik denk dat het overbodig is om te zeggen wie daar verantwoordelijk voor is :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Femme :? >:)

oeps verklapt ;)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 07 augustus 2001 16:13 schreef Mister_X het volgende:
[nerveus mode]

waar blijf ie dan nou..... ? ;)

[/nerveus mode]

ach, misschien word er "dankzij mij" (wat klinkt dat mooi) wel HARD aan gewerkt, haha, grapje hoor :)
Whehehehe, je kan beter een kalender dan een stopwatch zoeken >:)

Tijdens Bouwvak wordt ook geen website gebouwd namelijk, daar zorgen vakbonden wel voor.

Maar goed, voor vragen over bugs (FAQ op slot) zit je op LA goed, voor de vragen die je in de FAQ had willen stellen kan je iig op TMF terecht.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tja, eigenlijk is het ook niet handig om de FAQ reageerd te maken. Vragen kunnen beter in LA-thread gepost worden omdat dit overzichterlijker is. In dit geval lijkt het me beter om het reageren op de FAQ onmogelijk te maken.

• Mister_X
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:22 schreef Femme het volgende:
Tja, eigenlijk is het ook niet handig om de FAQ reageerd te maken. Vragen kunnen beter in LA-thread gepost worden omdat dit overzichterlijker is. In dit geval lijkt het me beter om het reageren op de FAQ onmogelijk te maken.
om die faq van t.net dan NOG overzichtelijker te maken, kan je die reacties niet hidden maken? scheelt ook weer laad tijd (die paar milisec. :) )

maar ik mag er vanuit gaan dat die faq niet opzettelijk dicht is gegaan? maar per ongeluk en zodoende een geluk bij ongeluk, aangezien.

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren op oude artikelen waarop meer dan drie weken lang geen reactie is gegeven.

dit regeltje voor alle posts is bestemt, anders stond er wel FAQ ipv artikelen.

maargoed, vragen kunne in LA dus.
Pagina: 1