Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beste TV rond of onder 500 EUR - 48 inch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lazershark
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 24-05 10:40
Hallo iedereen,

Ik ben niet echt thuis in deze wereld, dus kan iemand me een goede TV aanraden rond of onder de 500 EUR, tussen de 45 en 50 inch (liefst 48 inch)? (groter past niet deftig in onze woonkamer)

Ik dacht aan een LG OLED, maar mijn vrouw vind het toch te veel geld, aangezien onze vorige TV van 350 EUR het ook wel prima deed. (en ik moet haar wel gelijk geven eerlijk gezegd).

Dus als we dan toch niet voor een OLED gaan, wil ik een STUK goedkoper gaan, zonder rommel te kopen, dus ik zoek:

- Goede beeldkwaliteit, 4K
- Goede interface / software met snelle processor
- Lage inputlag, goede responstijd voor gamen (PS4 of PS5 binnenkort)
- 48 inch, of rond die grootte
- niet echt een merkvoorkeur

Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21:00
heb je al in de pricewatch gekeken? lijkt mij dat je daar prima op jou criteria kan filteren

[Voor 44% gewijzigd door hellfighter87 op 08-06-2020 10:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
En als je klaar bent met het bekijken van de Pricewatch, verder kijken in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Daar vind je ontelbare tv advies topics om je voordeel mee te doen.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True