Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fan geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• necoe
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 08-06-2020
Mijn vraag is mijn laptop maakt heel veel geluid door de fan en vraag me af hoe ik het stil krijg of dat het minder geluid maakt.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:48
Als het een al wat oudere laptop is kan het zijn dat de roosters verstopt zijn met stof waardoor de fan extra hard moet draaien om voor genoeg cooling te zorgen. Soms wil het helpen om de stofzuiger op de luchtroosters te zetten zodat er weer meer lucht doorheen kan.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18:56
Als 1e de oplossing van Ozzie proberen.
Als 2e eens proberen de fan te bekijken. Beetje afhankelijk van je laptop, maar meestal lukt dat wel door je toetsenbord te verwijderen en kijken of er veel stof in zit.

Je fan is een bewegend deel en dus onderhevig aan slijtage. Fans gaan dan geluid produceren. De laatste mogelijkheid is dan de fan te vervangen.

Wordt de laptop niet te heet? Bij hitte moet de fan ook harder werken, dus meer DB produceren.

Hattrick: Thorgal Eagles

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True