Toon posts:

Half-Life: Alyx op Valve Index

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2.DIE.4
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:12
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Half-Life: Alyx spelen op een Valve Index. Uiteraard ook andere VR-games.

Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1500 EUR, niet bindend

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Simpel FullHD 60Hz-scherm, muis en toetsenbord.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Zelf heb ik zoiets in gedachten:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 285,-€ 285,-
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 124,90€ 124,90
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio€ 605,10€ 605,10
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500 Zwart€ 69,90€ 69,90
1Processorkoelingbe quiet! Dark Rock Slim€ 52,20€ 52,20
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16U4B€ 81,60€ 81,60
1Voedingenbe quiet! Straight Power 11 550W€ 107,-€ 107,-
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 125,04€ 125,04
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.450,74

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik verwacht een degelijk systeem met stuk voor stuk kwalitatieve componenten. Geen besparingen.

Ga je overklokken?
Neen.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek ergens naar bevestiging dat met deze samenstelling Alyx deftig zal draaien in VR op de Valve Index. Zelf tot heden geen ervaring hiermee.
3700x + 2070 Super OK? Of beter een 3600 met een 2080 (Super)?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2.DIE.4
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:12
Niemand enige input?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eruzuna
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-07 22:21
In mijn ogen is dit een heel goed systeem voor HL-Alyx.

Alleen weet ik niet of 550w net genoeg is. Ik zou voor ietsjes meer gaan.
Maar je vraag ging daar niet echt over l:( , en ik denk dat het beter is om de 3700x te houden ipv de 3600 met een 2080super.
HL-Alyx gebruikt graag alle cores die het kan gebruiken.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee