OMG........de hele zondag al lopen klooien. Heb een nieuwe LG65CX i.c.m. een speciaal daarvoor vandaag gekochte Denon AVR X1600H. Deze speciaal gekocht omdat deze reciever eARC heeft. Maar ook ik heb geen geluid via ARC. Ik zou mijn Apple TV wel op de Denon kunnen aansluiten maar ik wilde juist nu alleen nog maar de apps via de LG gebruiken. Daar zijn ze tenslotte voor op de LG gezet, toch ? ;-)
Horizonbox Ziggo en DVD speler aangesloten op Denon. HDMI 1 en 2.
Nieuwe HDMI kabel via de Denon eARC naar HDMI poort 2 (ARC) van de LG.
Instellingen Denon speakers op ARC .
Wel geluid uit de DVD.
Wel geluid uit de horizonbox.
Maar ook ik, als ik de LG op Netflix zet dan heb ik geen geluid. Alleen geluid over de LG speakers als je in de setup van de LG kiest voor interne speakers. Maar zodra je hem op ARC zet geen geluid.
Heel raar is ook als je de LG op ARC zet opeens in de titel van een film van Netflix de aanduiding ATMOS weg is. Dan staat er opeens 5.1. Zet je dan de LG op interne speakers is opeens ATMOS terug in de titel.
Iemand de oplossing?
Heb al gegoogled of er "thuishulp" bestaat voor dit soort problemen maar niets gevonden.
Horizonbox Ziggo en DVD speler aangesloten op Denon. HDMI 1 en 2.
Nieuwe HDMI kabel via de Denon eARC naar HDMI poort 2 (ARC) van de LG.
Instellingen Denon speakers op ARC .
Wel geluid uit de DVD.
Wel geluid uit de horizonbox.
Maar ook ik, als ik de LG op Netflix zet dan heb ik geen geluid. Alleen geluid over de LG speakers als je in de setup van de LG kiest voor interne speakers. Maar zodra je hem op ARC zet geen geluid.
Heel raar is ook als je de LG op ARC zet opeens in de titel van een film van Netflix de aanduiding ATMOS weg is. Dan staat er opeens 5.1. Zet je dan de LG op interne speakers is opeens ATMOS terug in de titel.
Iemand de oplossing?
Heb al gegoogled of er "thuishulp" bestaat voor dit soort problemen maar niets gevonden.
[Voor 4% gewijzigd door rvb1960 op 07-06-2020 21:59]