Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12:06
Ik heb van de week een leuke deal op de kop kunnen tikken en heb deze tablet aangeschaft.
Alles fijn en prima, op 1 ding na.

Als ik de tablet voor een game ofzo aan heb staan en die is een filmpje oid aan het afspelen van een paar minuten (of een stage aan het grinden voor spul), dan krijg ik een lock scherm voor mij (beeld wordt enorm donker met een slot in het midden).

Ik ging ervanuit dat als ik screen timeout op 10 minuten zou zetten dit probleem opgelost zou worden, maar helaas, het probleem blijft.

De tablet is verder geupdate en ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb verder niet verschikkelijk vele ervaring met tablets en haar settings, dus ik hoopte dat iemand hier wist wat ik moet doen om dit te voorkomen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite :)

Beste antwoord (via Joeri.Bijlsma op 09-06-2020 18:12)

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:25
Joeri.Bijlsma schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:17:
[...]

Scherm dimmen staat uit.
Het maakt niet uit of ik een game open heb staan of niet, als ik op de homescreen ben doet die het ook.
Kan je niet even een foto maken van wat er exact op het scherm staat en deze hier plaatsen?
Lijkt het op het scherm wat op onderstaande link beschreven wordt?
https://www.reddit.com/r/...drag_lock_icon_to_unlock/

[Voor 19% gewijzigd door Wekko306 op 09-06-2020 16:10]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 02:07
Wellicht helpt het om de tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
CryRaven schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:03:
Wellicht helpt het om de tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?
Dat is het eerste wat ik deed toen ik em aanschafte

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
Bump.

Een app die dit verwijderd mag ook.

Wat er gebeurd basically: Ik heb mn tablet aanstaan, raak het niet aan en heb een game aanstaan.
Na 1 minuut ofzo gaat het beeld donker worden (niet uit) en staat er een slot in het midden van het scherm. De framerate van de game gaat naar 5fps ofzo totdat ik het scherm weer aanraak en het scherm unlock.

Dit wil ik graag compleet voorkomen want het is bloed irritant, zeker als er cinematics in de game zitten en ik deze niet fatsoenlijk kan volgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Joeri.Bijlsma helaas geen oplossing voor je probleem, maar ik heb wel even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Tevens lijkt me dat je ergens een optie aan hebt staan dat de schermhelderheid gedimd mag worden na 'x' tijd.
Welke game(s) gaat het hier over en zou je eens wat screenshots kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
rens-br schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:08:
@Joeri.Bijlsma helaas geen oplossing voor je probleem, maar ik heb wel even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Tevens lijkt me dat je ergens een optie aan hebt staan dat de schermhelderheid gedimd mag worden na 'x' tijd.
Welke game(s) gaat het hier over en zou je eens wat screenshots kunnen plaatsen?
Scherm dimmen staat uit.
Het maakt niet uit of ik een game open heb staan of niet, als ik op de homescreen ben doet die het ook.

[Voor 26% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 09-06-2020 15:33]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:25
Joeri.Bijlsma schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:17:
[...]

Scherm dimmen staat uit.
Kan je niet even een foto maken van wat er exact op het scherm staat en deze hier plaatsen?

[Voor 19% gewijzigd door Wekko306 op 09-06-2020 16:10]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
Wekko306 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:08:
[...]

Dat is precies het scherm inderdaad.

Ik heb even door de comments heen gescrolled en heb wat gevonden, zal even kijken of dit werkt.

lijkt erop dat het opgelost is.
Gamelauncher was de boosdoener.

Vele malen dank, ik heb dingen zoals screen lock of auto matic screen lock gegoogled, maar kwam deze redditpost niet tegen.

[Voor 25% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 09-06-2020 18:16]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True