Ik zou wel voorzichtig zijn met mist e.d., ik vermoed zomaar dat je TV daar niet langdurig aan blootgesteld kan zien. Die mate van luchtvochtigheid bereikt een woning in principe nooit, dus de behuizing en elektronica is daar ook niet op voorzien. En als het bijv. 's ochtends mistig is geweest, kun je dan twee uur later wel TV kijken? Iets om rekening mee te houden.
Wij hebben er ook wel eens naar gekeken, maar mede daardoor nooit doorgezet. Zou zonde zijn als je TV daardoor stuk gaat of kortsluiting krijgt. Heb je tweedehands gekeken naar een leuke TV? Zou volgens mij prima mogelijk moeten zijn. Je hebt ook een Xiaomi geloof ik met Android TV (dus ingebouwde Chromecast). Heeft wel een HD Ready paneel geloof ik, ik heb er nooit uitgebreid naar gekeken maar misschien de moeite waard om eens naar te kijken. Op die grootte van het scherm ga je het verschil tussen 720P en 1080P niet snel zien tenzij je er dicht op zit.
Deze TV was het geloof ik:
https://www.amazon.nl/Xia...id=pla-830685041518&psc=1
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."