Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Notificatie synchronisatie tussen tabs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markg85
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12-04 21:40
Hoi,

Echt nu net had ik dit. Een thumbs up op Prijsalert op basis van filter in de ene tab en in een andere tab ook tweakers open met een andere pagina.

In de ene tab heb ik de notificatie gezien (en op geklikt, notificatie is weg).
In de andere tab heb ik exact diezelfde notificatie nog een keer. Gaat weg door F5 te doen of er ook weer op klikken.

Dit is zeker een edge cage!
Een synchronisatie tussen beide zou wel handig zijn.

Je heb dit overigens niet alleen met tweakers in meerdere tabs op 1 browser maar ook als je bijvoorbeeld op je smartphone tweakers open heb en op je desktop.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:43

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Notificaties e.d. gebeurt via een request dat op de achtergrond elke x tijd wordt uitgevoerd. Tabs op de achtergrond hebben een lagere prio voor zulke calls, dat is zo geregeld in je browser zelf om te zorgen dat achtergrond tabs niet onnodig veel resources gebruiken.

Als je van tab wisselt nadat je net een notificatie op gelezen hebt gemarkeerd en die wijziging is niet direct zichtbaar, is het wachten op de eerstvolgende achtergrond check. Ik heb geen idee wat de tijd is tussen de calls, maar lang is het niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markg85
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12-04 21:40
Hero of Time schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:29:
Notificaties e.d. gebeurt via een request dat op de achtergrond elke x tijd wordt uitgevoerd. Tabs op de achtergrond hebben een lagere prio voor zulke calls, dat is zo geregeld in je browser zelf om te zorgen dat achtergrond tabs niet onnodig veel resources gebruiken.

Als je van tab wisselt nadat je net een notificatie op gelezen hebt gemarkeerd en die wijziging is niet direct zichtbaar, is het wachten op de eerstvolgende achtergrond check. Ik heb geen idee wat de tijd is tussen de calls, maar lang is het niet.
Net getest (met de notificatie van jouw bericht :)).
Je heb helemaal gelijk! Het duurde een seconde of 30.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:43

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Heb 't zelf regelmatig gezien, vandaar dat ik wist wat je zag. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True