Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

CX450M vs FOCUS GX550

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pimmetjuuh
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 10-06 12:55
Hallo allen,
Een vriend van me wil een pc bouwen, en ik vroeg me af welke voeding beter van toepassing is en of de meerprijs het waard is.

Cpu wordt de 3300x en de gpu een 1660 super.
Zoals de titel aangeeft twijfel ik tussen de corsair CX450M en de seasonic focus gx550

Welke zouden jullie nemen? En is de focus de 15 euro meer waard?

Beste antwoord (via Pimmetjuuh op 07-06-2020 22:03)

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 22:45
Nou, laat ik het zo zeggen: de CX450M is de minderprijs van slechts €15 niet waard. Dat is een voeding die in de prijsklasse onder de €50 thuishoort maar door COVID-19 nogal in prijs is gestegen. De GX-550 heeft een normale prijs maar zou niet mijn eerste keuze zijn. Liever geef ik iets meer uit aan een betere voeding als pricewatch: be quiet! Straight Power 11 450W. Alternatieven zijn pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W en pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M. Budgetoptie is pricewatch: Cooler Master MWE Bronze 450W V2

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Uszka
Nou, laat ik het zo zeggen: de CX450M is de minderprijs van slechts €15 niet waard. Dat is een voeding die in de prijsklasse onder de €50 thuishoort maar door COVID-19 nogal in prijs is gestegen. De GX-550 heeft een normale prijs maar zou niet mijn eerste keuze zijn. Liever geef ik iets meer uit aan een betere voeding als pricewatch: be quiet! Straight Power 11 450W. Alternatieven zijn pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W en pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M. Budgetoptie is pricewatch: Cooler Master MWE Bronze 450W V2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Pimmetjuuh schreef op zondag 7 juni 2020 @ 18:37:
Hallo allen,
Een vriend van me wil een pc bouwen, en ik vroeg me af welke voeding beter van toepassing is en of de meerprijs het waard is.

Cpu wordt de 3300x en de gpu een 1660 super.
Zoals de titel aangeeft twijfel ik tussen de corsair CX450M en de seasonic focus gx550

Welke zouden jullie nemen? En is de focus de 15 euro meer waard?
pricewatch: be quiet! Pure Power 11 400W voldoet prima voor deze set/upgrade.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pimmetjuuh
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 10-06 12:55
Uszka schreef op zondag 7 juni 2020 @ 18:43:
Ik vond de CX450M ook erg duur voor wat ie bied, vandaar dat ik wat verder ben gaan kijken, Wat vindt je van de pricewatch: Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular ? Modulariteit is iets wat we wel willen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
MWE Gold heeft een slechte prijs/kwaliteit/prestatie. De Bitfenix Whisper is heel veel beter voor dezelfde prijs.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True