Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtweaker
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-05 13:35
Mijn vraag
Recentelijk hebben wij een beamer aangeschaft(optoma hd144x). De bedoeling was dat we de beamer voornamelijk binnen zouden gebruiken, maar in de warme zomermaanden buiten onder onze overkapping kunnen plaatsen. Het grootste probleem waar wij tegenaan lopen is het makkelijk verplaatsen. Als we zomers buiten iets willen kijken zouden we liever niet elke keer heel veel tijd spenderen om hem te verplaatsen.Weet een van jullie hoe dit te realiseren is?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel beamerbeugels adverteren met "easy mount".alleen lijken ze alsnog erg ingewikkeld om snel te installeren.klopt dit?

Ik zie uit naar de reacties,
Thijs
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 17:14

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Als ik het even googel hebben we het hier over een kastje van 31 bij 25 centimeter. Hoe kan dat in godsnaam lastig zijn om te verplaatsen?

Verder snap ik het hele idee niet: Een projector is vooral bruikbaar in het pikkedonker, omdat hij op een wit scherm schijnt. In de zomer is het buiten nogal lang licht, dus kan je eigenlijk alleen na 23:00 's avonds iets met een projector. Voor een buitensituatie zou je veel beter met een televisie kunnen werken en dan het best zo'n Samsung superfel HDR-apparaat.